torsdag 11 oktober 2012

Utdelning 2012-10-11

Tippade draftettan dominerar i QMJHL

Han tippas gå som första spelare i nästa sommars NHL-draft. Och hittills har Nathan MacKinnon inte gjort någon besviken under säsongsupptakten. I natt sköt 17-åring...
Läs mer

Hej !#160;#160; H#228;r kommerhellip;

Hej !   Här kommer fortsättningen på berättelsen, Om den lille mannen... //håkan. 2 Men den största förändringen hade ju skett i mannens innersta oc...
Läs mer

Speltips Europatipset 12/10

Ligorna ute i Europa har uppehåll vilket innebär att vi endast har VM-kvalmatcher på dagens kupong. En del lanslag har i mina ögon seglat upp till lite väl stora favoriter p...
Läs mer

Fastighetsanalys, Kungsleden mot Castellum mot Balder

Fastighetsförvaltning är en i grunden enkel verksamhet med en stabilitet som tilltalar den defensive värdeinvesteraren. Därför återkommer jag alltid till branschen och...
Läs mer

Bollen som är i rullning....

Ja vad ska man säga.. Startade denna blogg för att jag skulle få chansen att skriva av mig lite. Lätta på hjärtat och kanske få andra föräldrar att k2...
Läs mer

Förlust och tillbaka i gamla synder

Det blev till slut en klar förlust mot Luleå. Jag skrev på LL:s forum i pausen mellan 2:a och 3:e att trots att vi hade 1-1 så var jag orolig pga att jag tyckte att vi hamnade i g...
Läs mer

Rekordresultat men ej för aktieägarna

Jag fortsätter med tidigare temat Resultat Vinst per aktie - opålitligt koncept! Nu till mer mindre känd problem eller rättare sagt misstolkning av historiska resultat och v...
Läs mer

Spela på nätet

Då byter vi ämne från bilar en liten stund. Jag har fått frågan idag om jag spelar på nätet. Idag finns det ju väldigt mycket så kallade bettingsajter j...
Läs mer

Endorfiner på hög nivå!

Just kommit hem från ett pass med combat. Och en sammansättning av träning, och pepp från underbara älskade Natalie, gör min kväll fullständigt fantastisk! Sen...
Läs mer

Bra utdelning ...

Roger / Markström i Simris ...Fantastiskt bra inledning på lax säsongen = 6 godkända med 8-a i topp
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar