söndag 30 september 2012

Utdelning 2012-09-30

Vägning

Min nuvarande vikt: 67,3 kg Förändring sedan sist: -0,4 kg Förändring sedan start: -10,9 kg Jag trodde faktiskt inte jag skulle gå ned denna vecka då j...
Läs mer

Dag 31 ( en månad på sjukan ) och 4-siffrigt LOTTO utdelning är inte dåligt heller...

En regnigt dag, tur man ligger på ett sjukhus. Tut man spelar på en av Sveriges långtidsdragna tur-spel nånsin , och vinner så nu en då en liten slant ( 25 upp till 250...
Läs mer

Vinnarlag har inga NHL spelar.

Återigen ett ineffektivt Djurgården, Ett Djurgården som får iväg 44 skott men inte lyckas göra ett enda mål med följd att Västerås vinner matchen hem...
Läs mer

Röd eller blå.

Efter förra blogginlägget behöver jag nog räta ut lite frågetecken.. Det blev lite rörigt. Sanningen är att det blev två, för mig intressanta ämnen,...
Läs mer

Avesta BK – Hofors HC 9-3

Ny helg och ny ishall kan man väl sammanfatta det hela som. Vid tolvsnåret på söndagen  samlades A-laget vid ishallen och packade bussen med utrustning för vidare f228...
Läs mer

Hej!

Nu är jag hemma! Har precis vart på vallen och sätt på fotboll! Och innan det va fotboll så va det utdelning pris typ och min syrra vann pengar ! Dutti tjej ! Sen va det tv...
Läs mer

Kval väntar för GIF efter otursförlust

Bild kommer senare ikväll Chansen fanns Mönsterås hade en liten chans att undslippa negativt kval. Men då gällde det att besegra seriefyran Lindsdal, samtidigt som Lessebo f...
Läs mer

V75 Resultat Solvalla den 30 september 2012

Här hittar du dagens V75 resultat från Solvalla och idag avgörs V75 utanför Stockholm den 30 september 2012. Resultatet från V75 uppdateras löpande och vi publicerar inf...
Läs mer

Men till nästa år igen.....

Gårdagen på landet var härlig o efter fix o trix på tomten förberedde jag middag o drinktilltugg. Blev kräftstjärtsskagen med avocado på små toasts och va...
Läs mer

26,27 meter kanelbulle

Världshistoria är skriven och våra namn kommer leva vidare efter vår död! Hehe En nästan 27 meter lång degballe Utdelning och glad Luläbor Mustasch’m...
Läs mer

Eftersnack omgång 39

Antal rätt:    av 13 möjligaTipsbolaget: 10 Björn: 7 Jonas: 7 Kalle: 7 Lelle: 6 Peter: 7 Utdelning:13 Rätt: 14 683 kr (387 st) 12 Rätt: 301 kr...
Läs mer

Jag blev ljusbärare...

När vi hade suttit i kyrkan nån minut typ började Konfa ledarna ropa upp namn. Bara några stycken och självklart va jag en av dom. Vi va 8 tror jag :$ iaf! Vi fick klänn...
Läs mer

Full rulle.

Hej! Jo, det blev till att röja och fixa och städa och tvätta innan vi intog soffläge och lördagsslöade. Imorse var vi uppe igen och promenerade till babysimmet, sedan h...
Läs mer

Here's where we begin.

This is the new, reinvented Beccis pressing the buttons. Nja, inte riktigt kanske. Men jag har en ny fin MacBook Pro att skriva på och min intervju förra veckan resulterade i att jag nu...
Läs mer

HM - ”Margin Of Safety”?

Ingen har väl missat HM senaste rapport och jag hade skrivet ett äldre inlägg innan rapporten och poängterade hur viktigt det var att HM lönsamhet/marginaler borde...
Läs mer

Blekinge Gäddfestival 2012

Willy, Viktor, Martin och jag skulle fiska tillsammans denna helg. Jag hämtade Martin med bilen för att sedan lasta i våran utrusning i båten för att sedan möta upp Vikt...
Läs mer

Förklaringen av lägret, :)

Ja vi var ju på läger lördag till söndag och en lätt förklaring det var  -Bäst- men ja vi träna ju ass mycket och hade typ någon skit kul judo t...
Läs mer

Bra helg för mina lag men medioker innebandy

Jo, trippel för mina lag. Segrar för Luleå - Chelsea- Thoren. Så långt en bra helg. Men så var det ju det med "Innebandy Live".   Tänkte ett tag at...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar