lördag 8 september 2012

Utdelning 2012-09-08

Komfortabel seger för A-laget

Mörarp tog en komfortabel seger och tre oerhört viktiga poäng när Össjö besegrades med 1-3 (0-1) borta under lördagsförmiddag. Resultatet talar kanske inte...
Läs mer

ingen tennis

Hej!! Blev ingen tennis idag! Var för sjuk! såå besviken. Jag saknar stina!  Imorgon ska jag på bibel utdelning i kyrkan!! om jag mår dåligt får jag väl t...
Läs mer

"Karlskrona kommer klara sig bra"

Växjö genrepade inför torsdagens Elitseriepremiär mot Brynäs med en hemmamatch mot Allsvenska Karlskrona. Det var Växjös första match i Vida Arena under f246...
Läs mer

Jakko är i storform

Japp det kan man säga, Jakko är på hugget.. Torsdagen den 30 augusti var vi iväg till Bengt på Alnön för att gå ett öppenspår i viltspår.......
Läs mer

Fortsättning på förra inlägget......

Forts......(Man kan inte skriva så långa inlägg, för då muppar sidan till sig, därav delat inlägg) Ja ja...hur som helst så fick Amos upp älg nä...
Läs mer

Klimatförändringar eller peak oil?

Cornucopia skriver idag om kombinationen av riskerna för klimatförändringar eller peak oil/coal/... och gör de försiktiga antagandena att respektive risk bara är omkring...
Läs mer

Tricepspress mot magen / Bänkpress smalt grepp - tips på styrkeövning

Det är ett tag sedan jag tipsade om en specifik styrkeövning så här kommer en i repris från ett par år sedan. Detta är en övning som ger riktigt bra träni...
Läs mer

Karma-kontot...

Karma-kontot skulle kunna jämföras med det där bankkontot många får när de föds. Skillnaden är att detta får ALLA alla har samma föruts2...
Läs mer

Stortackande?

Fråga: Det skulle vara intressant att få veta hur man på korrekt sätt tackar för senast i nedanstående sammanhang, som händer mig ibland. Tre exempel: 1. Skriftlig...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar