tisdag 25 september 2012

Utdelning 2012-09-25

don't you worry chiiiiiild.

HOLA AMIGOS. med tanke på att jag aldrig hann blogga igår så tänkte jag passa på nu när resten av klassen har idrott, är inte med på grund av min hals, är...
Läs mer

Medlearbud väntas på tisdag

Nu åker vi represenatnskapsombud tillStockholm och får förhoppningsvis en hemställan, ett bud från medlarna som vi ska ta ställning för innan ondagkväll. Det k...
Läs mer

Utveckling, Barnkonvention och nya statusyrkethellip;

Utveckling, Barnkonvention och nya statusyrket lärare Har nu skaffat mig en iPad, äntligen. Men skall jag vara med och bidra till att använda mindre papper, skrivarpatroner osv s22...
Läs mer

Nygammal blogg.

Hello!Nu har jag bytt namn på min förra Tanzania blogg så att det är en Uganda blogg!Så, jag är alltså i Uganda i Kampala i Mutungu och började praktiken f24...
Läs mer

Jag är perfektionist

Detta är något jag kommit på för ett tag sen, att jag är perfektionist. Jag tycker personligen inte att det är något negativt med att vara det. Jag tycker snarare a...
Läs mer

25: Frukostmys Med Sofia.

Hej! Bloggen ligger verligen lågt just nu. Vet, om jag ska vara ärlig och uppriktig, inte varför. Men jag har hört att man inte ska skriva inlägg bara för att fylla ut -...
Läs mer

Gissningslistan

Ingen bebis i sikte än, så det är fortfarande fritt fram att gissa! Kan dock ge ett litet tips, jag tror inte att det ger så bra utdelning att gissa på dagens datum. Det k2...
Läs mer

Hockey Kickoff på Olearys!

Igår kväll var det kickoff och utdelning av säsongskort för vintern som är i antågande.Vi var ett 250-tal hockey intresserade som slutit upp för att höra vad v...
Läs mer

Vinn biljetter till Mountain Speakers Night

Nu på torsdag är det Mountain Speakers Night med föreläsningar av Leo Houlding och Fredrik Schenholm, och dessutom utdelning av stipendiet Mountain Adventure. Det hela sker p229...
Läs mer

Topptipset – Vecka 39 – Tisdag

Resultat: Nya kunder får 50% rabatt på Topptipset! Vill börja med en viktig grej. Idag har Svenskaspel varit vänliga nog att lägga in 500.000 kr extra i ”åttarät...
Läs mer

Jakob Lindström: ”En bra assist är en grym känsla”

Efter att varit borta en match, så var nu Jakob Lindström tillbaka i laget. Comebacken blev lyckad och Jakob fick också pris som matchens bäste spelare. Efter slutsignalen tr228...
Läs mer

HV:s nya toppkedja briljerade

HV71 fortsätter att plocka vinster i elitserien. På tisdagen tog laget sig upp på förstaplatsen i serien genom att besegra AIK med 5-3. Formationen bakom vinsten var den med Jespe...
Läs mer

Spöket lever kvar

Luleå har gått fram som en ångvält och vunnit allt såväl under försäsongen som under starten av elitserien. Att möta Färjestad i Karlstad brukar dock...
Läs mer

Svampskogen och mys

Innan jag skriver något så vill jag tacka min underbara mamma för i söndags då vi drog på oss gummistövlar, glatt humör och begav oss ut i skogen och plockade...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar