lördag 15 september 2012

Utdelning 2012-09-15

Seger vs. Mora i Malmö Arena 4-3

Det blev en seger trots en lite seg match – seg på det viset att Malmö Redhawks trycktes tillbaka i egen zon stora delar av matchen. Man lyckades dock försvara sig och till slut vinna...
Läs mer

Väntar...

Just nu sitter jag och väntar på pris utdelning! Bloggar mer senare!
Läs mer

Utdelningar från Astra Zeneca

Nu var det ett tag sen jag skrev här på bloggen jag har haft lite skrivtorka.... Igår såg jag att utdelningarna från Astra Zeneca hade trillat in på kontot. Astra delar...
Läs mer

Tippa med TLC

Riktigt nöjd med förra veckan, 11 rätt på ramen gav en 11:a och 10:a och totalt 316 kr. Min analys på Bournemouth visade sig vara klockren. Dessutom satt chanstvåan p2...
Läs mer

V75 Resultat Åby den 15 september 2012

Här hittar du dagens V75 resultat från Åbytravet och Åby Stora Pris 2012 när V75 idag avgörs på Åby Travbana den 15 september 2012. Resultatet från V75 up...
Läs mer

Back to school.

Idag var det den årliga Runbydagen. Barnen ska ha en lektion i skolan och sen ska vi föräldrar spendera pengar på korv, lotter, fika och dylikt så att det kan köpas in r...
Läs mer

Långtidsarbetslösa

Under veckan har moderaterna uttalat sig i frågan om arbetslöshet, då i synnerhet om långtidsarbetslösa. Elisabeth Svantesson, ordförande i riksdagens arbetsmarknadsutsk...
Läs mer

Praktisk matematik

OM H har 286 kr i sin spargris och 43 kr som ligger utanför spargrisen eftersom den lilla pluppen under har försvunnit, och S i samband med discot lånar 1 tjugolapp, 1 tiokrona och 6 e...
Läs mer

Stockholm Halvmarathon – idag gäller det

Det är trots allt så att idag är dagen som jag har väntat på i nästan ett helt år. När jag gick i mål efter två timmar och trettio minuter förr...
Läs mer

På G..

Började känna lite scraplust för ett par dagar sedan.. Plockade i scrapsakerna och se lusten är nog tillbaka :) Igår var vi i Arvidsjaur och jag gick in på Änglaf...
Läs mer

Hjulet slutar aldrig att rulla

Ursäkta min frånvaro den senaste tiden. Har haft fullt upp med verksamheten och investeringar som har tagit upp hela min tid på sistone. Framöver kommer jag att publicera mer frek...
Läs mer

Speltips Europatipset 16/9

Äntligen är ligamatcherna igång igen efter landslagsuppehållet och vi har en riktigt intressant omgång framför oss. Finns en del favoriter som jag tycker är br228...
Läs mer

"Ska knäppa experterna på näsan"

Nederlagstippade av de flesta - men aldrig uträknade på isen. För andra matchen i följd lyckades Timrå ta en övertidsseger. Simon Önerud avgjorde Västernorrlan...
Läs mer

Eftersnack omgång 37

Antal rätt:    av 13 möjligaTipsbolaget: 12 Björn: 7 Jonas: 10 Kalle: 8 Lelle: 5 Peter: 5 Utdelning:13 Rätt: 4 836 kr (2 171 st) 12 Rätt: 68 kr...
Läs mer

"Ska knäppa experterna på näsan"

Nederlagstippade av de flesta - men aldrig uträknade på isen. För andra matchen i följd lyckades Timrå ta en övertidsseger. Simon Önerud avgjorde Västernorrlan...
Läs mer

Vad sa ni att det hette?

Karma,eller nåt sånt tror jag att jag hört en del om.. Eventuellt så stämmer det.Faktiskt.På sant.. Jag har idag fått så jäkla fin utdelning från kar...
Läs mer

Utdelning Microsoft

Nej, jag har inte fått utdelning på lördag kväll, men tydligen syns amerikanska utdelningar med någon dags förskjutning. Igår kom alltså Microsofts 20 cent, vi...
Läs mer

Mätta lejon jagar inte

Så var det då dags för den allra sista matchen i sjumannaserien Division 7 Trollhättan. Dags att möta Edet FK igen som var och besökte oss i Alingsås i början...
Läs mer

GIF förlorade mark i toppstriden

Mönsterås förlorade idag något oväntat tre oerhört viktiga poäng i toppstriden. GIF har besegrat eller tagit poäng av alla andra topplag, men mot mitten-...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar