söndag 16 september 2012

Utdelning 2012-09-16

STIM MUSIC EXPO 15 Oktober 2012 på Rival i Stockholm

Måndag 15 Oktober arrangeras årets upplaga av den stora musikbranschträffen Stim Music Expo på Rival i Stockholm. Seminariedagen leds av kultur- och musikjournalisten Petra Markg...
Läs mer

Summering lördag

V75 gick inte så bra. Det blev 4 rätt. Riktigt dåligt. Stryktipset landade på 11 rätt. Ingen utdelning. Mitt dagens dubbeltips sket sig också. Saston vann i den sista av...
Läs mer

Söndag 16 September

Alltså indisk mat .. MM. Här en variant av Palak Paneer med hemmagjort naan-bröd. Brödet gick ju bättre än förväntat, har hört att det ska vara svårt...
Läs mer

Myten om det gröna undret i Kina

Kina har ofta framhållits som ett föredöme när det gäller satsningar på grön energi. ”Titta på Kina”, säger många politiker (i USA såväl so...
Läs mer

Eletrobras - lågt värderat kraftbolag i Brasilien

Jag sitter och skumläser och checkar av olika bloggar om Finans och aktiemarknaderna.  http://www.aktiefokus.se/2012/09/koncessioner-for-kraftproduktion-i-brasilien-problem-for-eletrobra...
Läs mer

Svårflörtad bartender

Världen är fylld av så många märkliga slumpar. Det var hamnfesten i Arvika för ett par år sedan. Av någon märklig anledning var mitt självförtro...
Läs mer

Inför Umeå FC-Degerfors IF

Imorgon måndag är det efter ett uppehåll i serien dags för Degerfors IF att försöka ta revansch på Umeå FC efter förlusten med 2-1 på Stora Valla und...
Läs mer

Analys av Bilia

Har gjort en uppdaterad analys av Bilia då jag känner att jag vill fräscha upp min bild av bolaget inför den intressanta rapporten som kommer i oktober. Jag har använt mig av...
Läs mer

Nya lökar

Idag har vi firat Älsklingen med paket och smörgåstårta. Härligt höstväder har det varit hela dagen så på eftermiddan passade jag på att påta li...
Läs mer

Matchrapport SUS IF - Gärdet 6-0 (4-0)

Mål: 1-0 Kristofer (Skogö) 2-0 Kristofer (Daniel) 3-0 Kristofer (Davas) 4-0 Davas (Schömer) 5-0 Kristofer (Theis) 6-0 Jojje (Daniel) Gula: Hallberg, Lepp Dojjor: Rösta bland de...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar