lördag 1 september 2012

Utdelning 2012-09-01

Proppen ur i andra halvlek.

Sövestad - Borrby 2-5 (1-1) Mål: Jakob Mårtensson 2, Frank Olsson, Fredrik Olsson och Johan Hansson Assist: Tobias Persson 2, Oskar Ottersten och Adam Öhman-Ånberg Varning: M...
Läs mer

Ännu en dag, ännu en promenad

Du och jag, min lilla fyraåring. Hur många promenader har vi inte tagit, du och jag. Kanske får man inte räkna in de okristligt tidiga morgonpromenaderna då du bara satt i va...
Läs mer

Temat är EKOLOGI

Hej, eller snarare God kväll/natt på er kära läsare. Valde ett temainlägg, då de ger mest utdelning. I alla fall så är ekologi ett väldigt intressant 22...
Läs mer

Extra V75 Jägersro 2/9

En rolig V75-omgång har precis gått i mål och vi vänder blad till söndagens derby! Även V75 söndag men jag tror inte chansen till lika bra utdelning finns. Det ser...
Läs mer

Marma | Buzzer....

Idag stod det Marma på schemat! Inte något kunde stoppa oss, det kändes som gädd-väder när jag hoppa in i bilen i morse med Fredrik och Simon... Vi nötte p...
Läs mer

Skakig börs

Det har varit ganska så oroligt på börsen senaste månaden och det ser tyvärr ganska mörkt ut även närmaste tiden med läget i Sydeuropa. Jag har precis kl...
Läs mer

Living in America…

…eye to eye, station to station Varit hemma i Sverige ett tag, men inte hunnit / orkat berätta om sommarens semesterresa. Vi begav oss i hemlighet till det stora landet i väst. Helen och j...
Läs mer

Första förlusten kom mot pånyttfödda Målilla

 Mönsterås hade inför den här matchen en svit på 16 matcher utan förlust. Pånyttfödda bottenlaget Målilla såg till att Mönsterås numer...
Läs mer

IFK Jötebörg

Hotfull stämning när fansen avbröt träning Femtio gubbar knallar sedan in och skall snacka förstånd med laget. Man börjar undra – varför säger en del att...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar