tisdag 11 september 2012

Utdelning 2012-09-11

Tisdag

Nu närmar sig hösten med stormsteg, på gott och på ont. Det känns lite som att sommaren inte riktigt var där. Å andra sidan känns det som att det kan bli en va...
Läs mer

Måste försöka fixa detta nu...

Den där sidan där man kunde önska saker har då inte gett nån utdelning alls, så jag får jaga vidare efter vinterkläder åt pojkarna. Jag hoppas att jag hit...
Läs mer

Måste försöka fixa detta nu...

Den där sidan där man kunde önska saker har då inte gett nån utdelning alls, så jag får jaga vidare efter vinterkläder åt pojkarna. Jag hoppas att jag hit...
Läs mer

Avslutning!

Kvällen tillbringades på Täby crossbana och avslutningen på crosskolan. Vi hade stora svarta moln ovanför oss och vi var redo med paraplyn men hade ändå ganska tur...
Läs mer

SSK testar kanadensisk back

Södertälje har letat efter ytterligare en back att förstärka försvaret med. Nu kan man ha hittat en kandidat. Högerskytten Jordan Henry, med KHL-meriter, ansluter p229...
Läs mer

Tillväxt och börsen. Är börsen i en bubbla?

Med tanke på börsens utveckling ca 1980 - 2000, så är det naturligt att ställa sig frågan om börsen är i en gigantisk bubbla, då utvecklingen följer...
Läs mer

Vad vilja Centerpartiet?

Av små barn och idioter får man höra sanningen, sägs det. Vilken kategori företrädare för Centerpartiet tillhör kan man fundera på med tanke på att d...
Läs mer

Ett litet steg i rätt riktning.

Fick denna bilden igårkväll från mitt uppträdande i WCOPA, det var detta framträdande som ändå gav mig en tredjeplats i klassen “Vocal Jazz” och “Vocal open”, sj...
Läs mer

Svenskar kan få europeiskt filmpris

Regissörerna Tomas Alfredson och Axel Petersén försvarar de svenska färgerna inför årets utdelning av Europeiska Filmakademins priser i december. Alfredsons “Tinker, tai...
Läs mer

Svenskar kan få europeiskt filmpris

Regissörerna Tomas Alfredson och Axel Petersén försvarar de svenska färgerna inför årets utdelning av Europeiska Filmakademins priser i december. Alfredsons "Tinker...
Läs mer

Anteckningar i marginalen

Något att berätta – anteckningar i marginalen När vi samlade material till denna film blev det mycket sagt och tänkt som inte fick plats i den slutgiltiga versionen. Vi skickar m...
Läs mer

Högt och lågt

Två riktigt bra träningsveckor.Gantofta, 1:a i serien, vs Olympia 2-2.Olympia vs Helsingborg City 6-2.De senaste veckorna har varit riktigt lyckade för vår del. . . . . . . . ....
Läs mer

Biblioteket på turné!

I samband med höstens föräldramöten besöker jag alla ettor och delar ut "högläsningspåsar". Det är första gången skolan gör...
Läs mer

Plastic is fantstic

Och nej! -Jag har inte gjort ett bodylift... Idag har jag gjort ett milsprång i min emotionella utveckling. Jag tror jag snart når åldern fyra i engelska, två i vett och etikett...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar