torsdag 27 september 2012

Utdelning 2012-09-27

Livskvalitét istället för livskvantitet

Jakten på lyckan är nästan alltid konstant. Vad lycka egentligen är går inte att förutbestämma. Det är var och ens eget huvud som avgör när lyckan up...
Läs mer

Ny videoslot – Evolution

Tänk att det fortfarande finns personer som inte tror på evolutionen. Visst, för hundra år sedan, när religionen hade ett starkt fäste, var det kanske lite mer naturligt...
Läs mer

Awesome.. just so F-ing Awesome

Hej!   Ni kan inte fatta vad som har hänt. Igår var typ världens bästa dag. David från Denim and Supply ringde mig efter jobb och berättade att en av de vikarierand...
Läs mer

Mina påläggskalvar i Hockeycoachen

På måndag startar Hockeycoachen. Därför är det hög tid att fila till era lag och göra er redo för en lång säsongs kamp om förstapriset som 228...
Läs mer

Telia i blåsväder

Efter att programmet Uppdrag Granskning påvisat fiffel utreder nu Riksenheten mot korruption Teliasoneras affärer i Uzbekistan. Uppdrag granskning om Telia i Uzbekistan di.se - Telia utr...
Läs mer

Seminarium – Företagsöverlåtelser

Välkomna att delta på ett högintressant seminarium om företagsöverlåtelser tillsammans med erfarna experter. Seminariet vänder sig till dig som står i begrepp...
Läs mer

”När jag var 17 år”

…Ni bestämmer rubriken och jag svarar.   Precis innan jag fyllde 18 såg jag ut såhär…. Skolfoto från 2:an i gymnasiet. När jag var sjutton hade jag precis b...
Läs mer

"Roligt att få förtroende"

Hans fjolårssäsong förstördes av skador och sjukdomar. Nu är Victor Berglind tillbaka i Brynäs för att stanna. Två mål på de inledande fem matcherna...
Läs mer

Utdelning av datorer


Läs mer

Haha! Lärarna grundlurade – igen!

DN 26 sept.  SvD 26 sept Lärarnas Nyheter 26 sept Avtalet gick precis som Superpedagogen förutspådde! Bullerby-lärarna hoppas väl nu på pappa SKL:s löften om...
Läs mer

Bloggkommentar: Träning som lönat sig

Har följt en hel del träningar på slutet i Skellefteå Kraft Arena. Ja, faktiskt alla den här veckan. Varje dag har spelarna spelat runt runt kassen och tränartrion har b...
Läs mer

Ellen-helgen och klickermonstret

Hu, vad surt! Skrev ett långt inlägg som försvann när det skulle laddas upp! Morr! Det har inte varit helt lätt att analysera träningshelgen med Ellen Ofstad. S22...
Läs mer

Murray eller inte Murray?

Imorgon är det dags igen, match. Skönt när man får chans till snabb revansch efter en förlust...tycker båda lagen. Det har skrivits en del om att Malmö kommer bland...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar