torsdag 13 september 2012

Utdelning 2012-09-13

Snart utdelning av Stora ljudbokspriset

Nu börjar Bokmässan närma sig (27:e-30:e september). Jag hör inte till de som kommer att besöka mässan, trots att jag har en kompis som har frågat flera gånger...
Läs mer

FalgoutScott posted an update: USA konjunkturen är verkligen att gå via en mild område. […]

FalgoutScott posted an update USA konjunkturen är verkligen att gå via en mild område. Arbetslöshet är faktiskt envist högre rubriken inflationen uppgår tenderar at...
Läs mer

EngblomEloy posted an update: månatliga avkastning kan erbjuda de nödvändiga inkomster för […]

EngblomEloy posted an update månatliga avkastning kan erbjuda de nödvändiga inkomster för att täcka en persons räkningar. Lokalisera lämpliga aktierna är vikti...
Läs mer

FRUSTRATIONSTÅRAR OCH UTMANINGAR

Ibland undrar man hur man är funtad, som hundtränare. Jag och Bacardi gav oss av till "lillsjön", för ett SNABBT dirigeringspass. Passet visade sig inte alls bli sä...
Läs mer

Mannens lilla äventyr.

Idag fick min man äntligen ägnat en dag åt lite flugfiske. Här kommer några mobilbilder från hans fisketur. Först blev det fiske efter bäcköring i Jorme...
Läs mer

Lite som har hänt...

Nu har vi äntligen börjat packa. Vi började med våra filmer igår och idag blev vi klar med filmerna. Det blev 7 kartonger, drygt 750 filmer. Vi passade på att skriva upp...
Läs mer

Gick vägen ... till slut!

Dead line på jobbet är förbi. Det jag har jobbat för sedan mars har fått sitt resultat. Klockan 24.00 skulle allt lämnas in, och lämnade in gjorde vi. Men vi hann i...
Läs mer

V75 System till V75 Åby 15/9 – 2012

Då står vi inför en ny V75-omgång och till denna lördag den 15 september så kommer travet att köras på Åbytravet som är en travbana som erbjuder open...
Läs mer

Muse tar Madness till Skavlan

I helgens Skavlan framför brittiska bandet Muse sin nya singel Madness helt live – vilket inte är så vanligt i tv-shower. De elektroniska influenserna har smugit sig in och sångar...
Läs mer

V75 Tips till Åby 15 september 2012

Nu har det äntligen blivit dags för Åby Stora Pris 2012 och V75 på Åbytravet när vi tagit oss till mitten av september och början på hösten. Vi har sedvan...
Läs mer

En ny fas

Börjar idag i mitt hästliv. Jag behöver inte åka till stallet idag. Jag har medryttare. Min annons gav fantastiskt bra utdelning! Många svar och jag hittade inte bara en,...
Läs mer

Backträning Upload

Vår Ica hade både svenska jordgubbar och fina hallon idag, det får bli mellanmål! Jag ska äta en tidig middag vid 17 och sen blir det Hammarbybacken för hela slanten. Sa...
Läs mer

DET BIDDE EN VANTTUMME

Idag avslöjade Regeringen sänkningen av bolagsskattesatsen. Det ska bli 22 procent. En sänkning med ynka 4,3 procentenheter. Regeringen jämför med den genomsnittliga skattesa...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar