fredag 7 september 2012

Utdelning 2012-09-07

Speltips Europatipset 7/9

VM-kvalmatcher på dagens kupong och vi har en del riktigt stora favoriter som jag hoppas kan falla tungt. Med lite flax kan det med andra ord bli en riktigt fin utdelning idag. Så här...
Läs mer

Matchrapport: Stockholm BK - Oranje 3-3 (0-1)

Dags för hett revanschmöte mot SBK, som slog oss med 5-3 i en jämn match i våras. Vi hade före matchen fått en del tunga återbud, men tänkte inte vika ner oss...
Läs mer

Gästblogg: Sacoförbundet LSR firar internationella sjukgymnastikens dag

Nu på lördag den 8 september är det dags för Internationella Sjukgymnastikens Dag, som i år även firas den 7 september. Många av Sjukgymnastförbundets medlemma...
Läs mer

Fredagsmys o träning :)

Denna fredagsmorgon börjades med en kort rastning på ca 30min, sen var det dags för smarrig frukost. Efter en kort vila togs bara Ice ut för ville nöta vidare på den vik...
Läs mer

Ny asiatisk resturang!

Hejhej! Kom hem för inte alls så länge sen! Vart på en ny asiatisk resturang i Mjölby! Var hemma idag eftersom jag har urinvägsinfektion, inte alls okej! Nu har jag ia...
Läs mer

Innan du dog

Jag blev glad när jag hörde att systrarna Camilla Grebe och Åsa Träffs tredje bok var på väg. Jag tycker om att få följa psykologen Siri Bergmans liv. Innan f...
Läs mer

Bloggat om Fotboll 2012-09-07

Boomer Sooner!Idag släpptes biljetterna till skolans första hemma match i Amerikansk Fotboll. Amerikansk fotboll är jättestort här i USA även på College nivå....
Läs mer

glasögon, svamp och choklad

idag hämtade jag ut mina nya brillor och beställde ytterligare ett par eftersom man fick de för halva priset. hade linser på när jag skulle prova dem så jag vet fortfara...
Läs mer

Utdelning Wal-Mart

Utdelningar kopplar bolagets kassaflöden till ägarnas, vilket är en trevlig påminnelse att det är verksamheternas framgång man investerar i. Igår var det Wal-Mart s...
Läs mer

The science of a meaningful life lt;3

När kom du till insikt om att uppmuntran genom belöning i förväg av en positiv känsla kan komma att ge utdelning? Iofs  vinner man alltid på att sprida kärlek...
Läs mer

Akuten

Jag har inte en enda google rubrik jag kan använda så då får jag väl ta ett sånt här med dålig utdelning. Det blev inget jobb idag. Jag hamnade på akuten...
Läs mer

”Nära havet vill jag bo!”

Ulf Lundell, bor på Stenshuvud, med utsikt över havet. Däremot har han rätt långt till järnvägen. Närmaste station är Simrishamn och med Skånska m2...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar