fredag 21 september 2012

Utdelning 2012-09-21

Gosigt

Det blev bra utdelning vid kvällens Lisebergsbesök. Ett par grisar, en kanin och tre fiskar (fångade samtidigt med en gripklo). Och så åkte jag äntligen Balder. D...
Läs mer

Anton Forsbergs storspel bakom Södertäljes trendbrott - Patrik Berglund usel i den allsvenska återkomsten

Södertälje gjorde en bra match mot Djurgården, men fick inte utdelning i nog stor utsträckning. Utdelningen var det dock inget fel på i kväll när Västerås...
Läs mer

Förskolan får för lite

Jag citerar hela uppropet: Från Lärarnas tidning 2012-09-20 16:18 Vad hände med satsningen på barns tidiga lärande? En grupp debattörer är kritiska till att reger...
Läs mer

PSG m#246;tte i sin match Dynamo Kiev ochhellip;

PSG mötte i sin match Dynamo Kiev och förväntades vinna. Vilket dem också gjorde relativt enkelt. Dem hade mycket boll kontroll men skapade inte speciellt mycket innan först...
Läs mer

Mitt allsvenska coachlag

Med en och en halv vecka kvar till öppnandet av Hockeycoachen är det hög tid att jag börjar presentera mina uppställningar. Jag startar i dag med mitt allsvenska lag som jag...
Läs mer

Ytterligare en utdelning

Nu har årets nittonde utdelning trillat in på kontot. Nedan kan ni se en lista på alla utdelningar. Datumen som står är datumet då pengarna kom in på min dep2...
Läs mer

Dagens träning + tankar om kost

Efter skönt avslut på jobbdygnet så traskade jag hemåt med glatt humör. Väl hemma drack jag mina aminosyror, bytte om och gick iväg till gymet. I huvudet hade jag...
Läs mer

Chatt: Aktier till barnsparandet – Privata Affärer

Chatt: Aktier till barnsparandetPrivata AffärerJag har lite aktier i Holmen som jag förstår är en värdeaktie och har bra utdelning men inte går så bra. Ska jag s2...
Läs mer

Jackpot på Stryktipset

Svenska Spel meddelar att det är stor Jackpot på Stryktipset i helgen. I potten ligger 11 miljoner kronor och det är utebliven utdelning på förra veckans rader med tio respek...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar