lördag 29 september 2012

Utdelning 2012-09-29

Planering i huvudet!

Är någon där ute likadan som jag? Planerar vissa saker i huvudet långt, långt före det ens är aktuellt? Visst är man knasig.  Som jag nämnt inna...
Läs mer

Månadsrapport september

  September månad har gått fort! Har haft fullt upp på jobbet vilket gör att inläggsfrekvensen sjunker. När jag summerar ytterligare en månad ser jag att vi ha...
Läs mer

GIF upp i serieledning efter 4-0 mot Rödsle

Mönsterås besegrade Rödsle med 4-0 och gick upp i serieledning inför sista omgången.Upplagt för nervdaller Skulle Mönsterås ta chansen att utmana Stjärnan...
Läs mer

V75 Resultat Solvalla den 29 september 2012

Här hittar du dagens V75 resultat från Solvalla och idag avgörs V75 utanför Stockholm den 22 september 2012. Resultatet från V75 uppdateras löpande och vi publicerar inf...
Läs mer

INGEN RAST, INGEN RO

Det blev inte mycket till vila, eftersom rastlöshetens klor rev i mig. Istället plockade vi fram kameran och fotade lite lydnadsträning -så man har lite nya bilder till bloggen- D...
Läs mer

Det svinjävla bandet

Tror ni Jörgen Lindgren satt och sneglade lite avundsjukt på Malmö-Djurgården igår? Inte för att matchen mer än bitvis var särskilt underhållande, men f...
Läs mer

Arbetsmaskin

Min lilla holländare är inte riktigt klok! Men söt! Jag har aldrig sett maken till energi. Det tycks inte finnas någon begränsning i hur mycket hon vill och orkar. Jag ä...
Läs mer

Sjunga på stan.

Idag sjöng vi med U-nited på stan. Super! En eloge till Hilda som "vikarierade" som körledare. Lunch på Subway efter lite flyers-utdelning. Var sedan ett tag på Efs...
Läs mer

Lättjans lördag.

Den här lördagen blev mer eller mindre en slappardag. Vi hade båda sovit dåligt inatt och vaknade väldigt tidigt ändå. Jag försökte somna om med att...
Läs mer

Syr ihop lördagen....

Snart är lördagen till ända och jag hade önskat att något skulle hända. Men det har varit en ganska trivsam dag, Kent har uträttat lite ärenden åt mig, h...
Läs mer

Moralen lyfte Brynäs till seger

Brynäs hade 10 raka segrar hemma mot Timrå. I eftermiddag kom nummer elva i ordningen, efter att hemmalaget vänt ett 0-2 underläge till vinst efter segermål med dryga minute...
Läs mer

V75 Tips till Solvalla 30 september 2012

Efter en V75-omgång idag lördag som stundtals bjöd på underhållande travtävlingar så kunde vi dock konstatera att favorit efter favorit rann undan och utdelningen g...
Läs mer

Moralen lyfte Brynäs till seger

Brynäs hade 10 raka segrar hemma mot Timrå. I eftermiddag kom nummer elva i ordningen, efter att hemmalaget vänt ett 0-2 underläge till vinst efter segermål med dryga minute...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar