onsdag 12 september 2012

Utdelning 2012-09-12

Nitlott.

Det blev som jag förutspådde i går. Utdelningen på europatipset nådde inte ens tusen spänn för 13 rätt. Då kan det ju lika gärna kvitta att jag...
Läs mer

Hagaborg .

Hejj läsare!   Tog bussen till Stadium Arenan tillsammans med Josefine och Hibo och när vi väl var där letade jag upp min klass. Jag, Belma, Alva och Moa blev sedan indelade...
Läs mer

Stockholms hunddag den 16 september

PROGRAM STOCKHOLMS HUNDDAG 16 september 2012 KL. 11-16 Arrangör: Stockholms Kennelklubb Stora scenen: Programledare Dan Ericsson Ca tider med reservation för ändringar  Kl. 1...
Läs mer

Motgångarna fortsätter...

Hej, Man kan säga att mitt humör inte är på topp. Efter X-antal timmar i skogen så har jag inte fått utdelning på det sätt jag vill. Dels är det f246...
Läs mer

RCFFC Nordic

I helgen var det så äntligen dags för en av årets största CrossFit-händelser om man är svensk. Tävlingen som tidigare kallats för SM hade nu bytt namn til...
Läs mer

En chansning med god utdelning

Den här kvällen verkade bli så där halvbra. Tog en kaffe hos min partner in crime Gurra. Snackade skit och det trevligt. Sen skulle han iväg och träna. Jag kände in...
Läs mer

iPhone 5 har vi inte sett den förut?

Nu på kvällen svensk tid så har Apple gjort ännu en jätte lansering, den nya iPhone 5. Jag har följt med lite i förhandsrapporteringen om vad man har “förv22...
Läs mer

Ingen äppelskrutt

Då var den nya Apple iPhone 5 lanserad och enligt mig var det både häftigt och en besvikelse på samma gång. Apple har verkligen tagit fram en spännande produkt med mycke...
Läs mer

Könsbestämd utdelning

Zlatan fick 15.000 kronor bara för att bli uttagen till en VM-kvalmatch. Ytterligare 35.000 kronor trillade in i segerpremie. Damlandslagets Lotta Schelin fick 180 kronor i dagtraktamente under...
Läs mer

Inte OK!

Mitt snack om ev. underskattning stämde inte. Nyköping förlorade trots att man tog matchen på allvar. Varför det blev som det blev? Ingen aning, men jag lovar att inte en end...
Läs mer

Förlust i premiären!

SSK förlorade matchen mot Mora med 5-3. SSK öppnade matchen bra och var klasser bättre än Mora även om man släppte till en del chanser bakåt. Laget fick dock d229...
Läs mer

Spöret

En vilodag som satt som handsken igår. Minst sagt behövligt och vilken utdelning det blev idag! samma gamla runda på 10,1 km uppe i skärvenskogen. Combackpers igen 49,40 riktigt b...
Läs mer

Det skulle ha varit ett inlägg här...

...men jag har spenderat nio timmar på stan idag så jag orkar inte. Jag lever dock, men det är knappt måste jag erkänna. PS. Det enda jag köpt är make up-remover,...
Läs mer

Tre nya världsmästare i thaiboxning

På damsidan var det en fantastisk dag i St. Petersburg idag. Av tre guldchanser blev det full utdelning! Stort grattis till alla våra världsmästare. Lina Länsberg (-63,5 kg,...
Läs mer

Öppna processer ger bättre kandidater – Grattis Ulrika

I Norrtälje har Socialdemokraterna valt nytt oppositionsråd och det har skett genom en öppen process med flera kandidater där medlemmarna fått rösta fram vinnaren. Med t...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar