söndag 2 september 2012

Utdelning 2012-09-02

Tingsryd krossade norskt motstånd

Tingsryd har haft en lite ojämn försäsong, men i lördagens träningsmatch mot norska Sparta Sarpsborg fick smålänningarna bra utdelning. Det blev seger med klara 8-...
Läs mer

V.Silen

västra silen Jacob Wolfbrandt landade 2 bågar 1kg st inte jätte stor utdelning men ändå något :) blev en sväng till idag visseligen va vi uppe kl6 för att kunn...
Läs mer

Precis som en muffins!

Slapp söndag får jag nog kalla det här. Andreas jobbade mellan 11-16. Jag och Siri hade en lugn förmiddag och när jag skulle vara med och jobba på en lägenhetsvisni...
Läs mer

Strandsatt...

Jag och Marre-maräng (Max) är nu strandsatta t torps! Peter har åkt hem (han ska jobba imorgon...) och således tar jag mig inte här ifrån! Skönt ;-) Jag är le...
Läs mer

Ribatex fiske efter abborre och gädda

Efter att ha talat om att fiska ihop sen i somras, så kom igår dagen då Nikolai och Sasko från Ribatex kom och hälsade på i Gävle. Även Nicklas skulle med ut p...
Läs mer

Inköp: Österrikiska posten!

Bakgrund till investeringen - screening och en superfond... Ett bolag som dök upp i min jakt på transportbolag var Österrikiska posten, noterat på Wienbörsen (Post:Vie). Gen...
Läs mer

Klara för ettan :)!

Måste passa på o uppmärksamma o gratulera min fina storasyster som gick upp i div 1 med Stattena igår :). Alla timmar som hon lagt ner på alla träningar, matcher o reser...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar