tisdag 18 september 2012

Utdelning 2012-09-18

100% Europafotbollsbonus

Bet365 fantastiska flervalsspelserbjudande på europeisk fotboll inkluderar de bästa nationella ligorna i Europa samt gruppspelet och utslagningsomgångarna av Champions League. Du kan f...
Läs mer

Ångra bara det du aldrig gjorde

Så skarp som ett laddat vapen och ändå så vacker och skör. Denna vackra nordiskt blonda kvinna som jag nu har framför mig på en stökig bar i Jurmala/Lettland,...
Läs mer

Peter Althin och Republikanska Föreningen ska lära sig veta hut!

Det är både tragiskt och underligt att en till synes intelligent man som advokat Peter Althin är ordförande i denna spektakulära förening. Men att republikanerna blivi...
Läs mer

room328 panelen

nån sån panel tor jag ine att jag har hört talas om,, är det nåt som existerar?+ och r den i så fall nåt att ha?? dom jag är med i har gett 300 kr i utdelning...
Läs mer

En oförklarlig förlust

KFF gick ut mot ÖSK som solklara favoriter. För en gångs skulle kändes det som att man skulle kunna spela ut en motståndare som på pappret kändes både svag och...
Läs mer

När man inte har fattat någonting

På temat "Halvtid i politiken" intervjuar tidningen Barometern kommunalrådet i Kalmar kommun, Johan Persson (S). Han får då den vitala fråga varom det handlar,...
Läs mer

Var det inte meningen att de skulle dö?

Ibland kan en telefon vara världens bästa redskap i jakten på banditer. Stack in armen under sängen för att sätta in laddaren i uttaget o när jag drar ut den igen f...
Läs mer

Vägrade att fira segermålet

Det tog 16 straffar. Sedan avgjorde Tomi Kallio mot Frölunda med ett säkert skott i krysset. Ett mål han vägrade fira. – Jag vill visa respekt för Frölundafansen, sa h...
Läs mer

"Bara tillfälligheter som avgör"

Djurgårdens spel fortsätter att knacka i Hockeyallsvenskan. Men trots en allt annat än stabil insats i derbyt mot Södertälje blev det seger med 2-1. Det kan man tacka må...
Läs mer

En förlust men ett stort steg i rätt riktning!

Robert Carlsson bäst i SSK! Foto:sskoveralltalltid.se SSK kom till Hovet med två raka torskar och ett spel som gett många frågetecken. Dessa rätades snabbt ut när SSK v...
Läs mer

Vägrade att fira segermålet

Det tog 16 straffar. Sedan avgjorde Tomi Kallio mot Frölunda med ett säkert skott i krysset. Ett mål han vägrade fira. – Jag vill visa respekt för Frölundafansen, sa h...
Läs mer

"Bara tillfälligheter som avgör"

Djurgårdens spel fortsätter att knacka i Hockeyallsvenskan. Men trots en allt annat än stabil insats i derbyt mot Södertälje blev det seger med 2-1. Det kan man tacka må...
Läs mer

INTE BARA PERSONLIG UTAN PRIVAT

SKiK - Okej, nu blir det kryptiskt. Idag ska jag på synkontroll inför körkortet. Det är verkligen nära nu. Angående igår så fick jag tillslut tag på r22...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar