måndag 17 september 2012

Utdelning 2012-09-17

Work is finely done! :)

Hej! Nu har jag jobbat klart :) helt slut efter utdelning av ca 300 tidningar.. I skolan förut hade vi typ nån friluftsdag så vi gick till kvinnestasjön lite utanför Vår...
Läs mer

“Vi kämpade för fansen”

Liverpool fick med sig en poäng från mötet mot Sunderland, efter att ha legat under med 1-0. Joe Allen säger att spelarna var inställda på att ge något tillbaka til...
Läs mer

Veckans horoskop 17 september – 23 september

Väduren 21 mars – 20 april Med en ny måne i Jungfrun som precis passerat känner du både ett behov av att fokusera lite mer på jobb, men även att du glömt av det...
Läs mer

Prisade Alicia

Igår var det utdelning av ett av Sveriges största scenkonstpiser, Såstaholms stipendium till Höstsols minne. Och skådespelaren Alicia Vikander tog emot checken, blommor och...
Läs mer

Mattias Guters revansch - retroaktiv utdelning för Almtuna

Mattias Guter - som gjorde succé i Oskarshamn säsongen 2010/2011 och var med i "elitseriesnacket" på ryktesfronten - dippade rejält i fjol efter flytten till Almtun...
Läs mer

Ny högskoleansökan gjord till VT2013

så får vi se om jag kommer in på nått denna gången då.. eller om min andra ansökningar ger utdelning.. jag har iallafall inte pluggat klart enligt min mening och...
Läs mer

En federation av nationalstater

STOCKHOLM: Till dagens uppdrag hörde att tala lite om Sverige i Europa på ett seminarium som ordnades på Handelshögskolan i Stockholm i anslutning till utdelning av stipendium til...
Läs mer

"Han står ut och visar vägen"

Efter två snöpliga uddamålsförluster kom säsongens första seger för Almtuna. Lagets påläggskalv Mattias Guter klev fram och avgjorde bortamötet mot K...
Läs mer

Kompost utdelning i Karlstad med laget !

För någon timme sen va jag i Karlstad och delade ut kompost påsar! Vi åkte på flak och sprang in till varje hus ! Denna gången va vi vid hultsberg ! Tog typ 3 timmar tro...
Läs mer

Sankta Lucia, Kåta Lucia – Del 13 (Den nya lärarassistenten)

Morgonen hade inte ljusnat ännu. Snön glittrade vackert mot gatlyktornas sken och de flesta sov fortfarande i sitt trygga bo. Den lilla asfalterade cykelvägen var täckt med sn24...
Läs mer

Min utdelning förra veckan (om du missade det)

Veckovinnaren förra fredagen VINGÅKER….   Knepigt att man inte kan lägga ut flera filmer utan att sidan får fnatt?! Jag får ringa till jobbet och klaga på IT avd...
Läs mer

Om mig och min plan

Jo..dags för mitt första inlägg! Den här bloggen tänker jag använda mig till att organisera upp mina planer om hur jag ska bli rik i framtiden! Planer blir mycket l228...
Läs mer

Oväntad hjälte tog MFF förbi AIK

AIK-seger i går, och samtidigt på måndagskvällen gjorde Häcken det de skulle mot Gefle. Malmö var pressat att ta en trea mot Åtvidaberg, men det skulle dröja t...
Läs mer

"Han står ut och visar vägen"

Efter två snöpliga uddamålsförluster kom säsongens första seger för Almtuna. Lagets påläggskalv Mattias Guter klev fram och avgjorde bortamötet mot K...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar