torsdag 20 september 2012

Utdelning 2012-09-20

Steg mot vinter

Igår ägnade vi en hel del av tagen åt att avrusta husbilen för säsongen. Efter tömning och tvätt var den redo för vinterförvaring. Vi hann ändå...
Läs mer

Casper In Memoriam

Det är sorg idag. En kär gammal vän har lämnat jordelivet. Han hade ett bra liv, inget snack om saken, och han var gammal och mådde inte bra. Det var dags för honom att...
Läs mer

TRAVHÄSTEN.

Såhär såg det ut igår när jag tog möte med Andreas och kika på hästarna som det ska väljas emellan inför Kriteriedrömmen. Jag fick med mig en he...
Läs mer

O så går man och blir...

...förkyld! Så typiskt! Ont i halsen och luftrören, inte kul alls... Annars ser det lite ljusare ut. Har varit på intervju och blivit kallad på en annan så total...
Läs mer

Dagens tips 120920, omg 3.

Det finns  något som Lindfors kallar 9-poängare. Det är när Färjestad och Skellefteå vinner samtidigt som Luleå förlorar. För mig är det tv228...
Läs mer

"Kanske börjar det lossna"

Inledningen har bjudit på skral offensiv utdelning. Men när torsdagens match mot Timrå stod på spel klev han fram, fjolårets poängkung Robert Rosén. Med sitt ö...
Läs mer

"Kanske börjar det lossna"

Inledningen har bjudit på skral offensiv utdelning. Men när torsdagens match mot Timrå stod på spel klev han fram, fjolårets poängkung Robert Rosén. Med sitt ö...
Läs mer

"Lätt" sök och agilitybana

Idag blev det dubbelpass. Först en sväng i sökskogen, där jag ville ge Vilda ett enkelt pass med utdelning för fullt djup och riktning rakt ut. Så jag lade ut en figge i...
Läs mer

Time to move on again...

Efter några trevliga dagar är det dax för lite break en stund... Svaaja och Galatea bestämmer sig för att dra vidare och Cyrene och Who Valley ansluter senare.  Vi kasta...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar