måndag 24 september 2012

Utdelning 2012-09-24

Inga sura miner i sura!

Lördag eftermiddag var vi bjudna upp till Surahammar för match mot 99:orna i deras nybyggda och fräscha hall. Vår trupp hade lite annorlunda men spännande utseende då Hu...
Läs mer

Att ständigt överraskas av verkligheten

I dag är jag hemma med barnen, de har studiedag på skola och förskola. Det verkade perfekt för dem att förlänga helgen med en extra dag, de behöver en lugn och sk...
Läs mer

Storgädda samt flugfiske efter harr

Förra veckan bjöd på två mycket trevliga men vitt skilda fisken. De ena gäddfiske och trolling i stilla vatten och det andra flugfiske efter harr i strömmande vatten....
Läs mer

Fem galna

1. Recensionsdeadline2. Intervju med Jessi för litteraturtidskrift3. Två artiklar om Bokmässan4. Utdelning av tidskrifter på Bokmässan5. Börjar på mitt nya job...
Läs mer

Sista attityden

Attityder kallas de olika momenten i min mindfulnesskurs. Det är också frågan om attityder. Denna sista heter "Släppa taget" Att leva i flow, och att se synkonicieten ...
Läs mer

Storseger mot "mästarna" i Gislaved

Nästan 2.000 personer hade tagit sig till Gislaved för att se Hv 71 ta emot Färjestad den här fredagskvällen. Jag måste erkänna att det kändes ganska konstigt...
Läs mer

Bakbunden....

Tänkte börja denna blogg med att tillägna detta inlägg till en person som kommit att ta en plats i mitt liv å i mitt hjärta, Jag fick ikv världens finaste kompliman...
Läs mer

"Allt gick in"

Linköping sköt 18 skott - åtta gick i mål. Carl Söderberg gick i bräschen med ett hattrick när LHC förstörde Fredrik Norrenas återkomst till Cloetta...
Läs mer

HjulKul – kul trots regn

Tänk vad roligt att få vara med om att skapa kaos igen! Trots regnet på lördagen den 22 september så kom det massor med besökare till evenemanget HjulKul på På...
Läs mer

"Allt gick in"

Linköping sköt 18 skott - åtta gick i mål. Carl Söderberg gick i bräschen med ett hattrick när LHC förstörde Fredrik Norrenas återkomst till Cloetta...
Läs mer

Blodprov och reklam-trött!

God kväll! 98 dagar kvar av 2012. :-) Igår gjorde jag 3:e och sista utdelningen av reklam...!!! Varför? Jo, jag tycker inte att 5-7 timmars slit är värt 100 kronor...!...
Läs mer

Måldag

Förra veckan satte jag upp ett antal mål och det är dags att se hur det gick + bestämma nya mål inför nästa vecka! Förra veckans mål: 1. Träna mins...
Läs mer

Klara för division 6

Det står nu klart att Mörarp spelar i Division 6 nästa år när man i lördags slog Hasslarp bort med 1-4. Mörarp gjorde en riktig stark förstahalvlek och gick up...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar