måndag 19 november 2012

Utdelning 2012-11-19

Hög tid till att vinna 2 matcher i rad

Liverpool har inte vunnit två ligamatcher i rad sen de förra säsongen slog Queens Park Rangers och Aston Villa i December förra året. Pepe Reina anser att nu är det h2...
Läs mer

Funderar runt Svolder

Dramatiken fortsätter runt SAS, jag hoppas det löser sig idag. Flyger SAS vidare är det fortfarande ett  bräckligt bolag med en spretig flygplansflotta som fortfarande bygger...
Läs mer

Fastigheter

För att ha en balanserad portfölj har jag valt att investera en del av mina pengar i fastigheter. Jag tror det ger en bra riskspridning att utöver aktier även äga fastigheter...
Läs mer

Hamas är arabernas fiende

I Sverige är det högsta mode att kritisera Israel för allt möjligt. Nu gäller det bombningarna av Gaza. Men arabernas verkliga förtryckare undgår som vanligt kritik...
Läs mer

Ett skepp kommer lastat med sevärda målklipp

Här ska ni få lite att kika på från lördagen och söndagen. Jag samlade ihop dom här klippen redan under gårdagen, men kom i sista stund fram till att jag hellr...
Läs mer

Ingen utdelning för Jämtland

Ingen utdelning för Jämtland: via Basketligan herr, November 18, 2012 at 09:26PM via Tumblr http://basketlogg.tumblr.com/post/36029820737
Läs mer

Födelsedagsmiddagen

I lördags kom alltså min lillebror till Göteborg. Första gången han träffade Freja. Utdelning av fantastiska tröjor till både henne och mig! Jag hade min T-shi...
Läs mer

Julglamour

På en osandad isgata ligger direktör Andersson i sin kravatt   hans kinder är merlotröda och i hans hand håller han ett strumpeband   Andersson minns en doft...
Läs mer

Ävenatten 10-11.11.2012

Ävenatten är en årlig förläggning som ordnas för alla FiSSc äventyrar scouter. I år ordnades förläggningen av Karis Flickorna i Karis. Ett relativt s...
Läs mer

Helgen är räddad!

Jippi! Vilken utdelning! Hela 50 kronor i jämställdhetsbonus!
Läs mer

14 free spins hos Unibet

Det är återigen måndag och det betyder utdelning av free spins hos Unibet om de svenska fotbollsherrarna utomlands eller i landslaget levererat några mål under veckan som g...
Läs mer

På tiden att vinna två matcher på rad

Liverpool har inte vunnit två ligamatcher i rad sen de förra säsongen slog Queens Park Rangers och Aston Villa i December förra året. Pepe Reina anser att nu är det h2...
Läs mer

Här träffar du våra författare i veckan!

Bokens dag, författarkväll och boksigneringar. Här kan du träffa Piratförlagets författare under vecka 47! Måndag 19 november: Foto: Peter Knutson * Maj Sjö...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar