måndag 5 november 2012

Utdelning 2012-11-05

"Satt sig i huvudet"

Sex raka förluster. Nio perioder utan ett enda mål. KIK lyckas inte med mycket för tillfället. ”Det är inte lätt att spela hockey i Kristianstad just nu”, säger Vik...
Läs mer

A. Kanske B. Ja C. Nej D. Vet inte

Förövrigt skulle jag gått på Jennifer Lopez konsert i Globen med Malin ikväll men ställde in. Känner mig trött och febrig och orkade bara inte. Jag blir S1...
Läs mer

God kväll

Nu är jag bara glad, skön känsla verkligen. Börjar klockan 10.50 imorgon med, som grädde på moset.  Min dag har vart bra och träningen ikväll gick bra. H...
Läs mer

I olivskördens tid

Min syster Henrietta fyllde 70. Oliverna på hennes och Yorams (makens) 206 olivträd skulle skördas. Jag har några vänner från mina fyra år i Jerusalem på 70-ta...
Läs mer

Gynekologisk test

Halloj och hejsan här har det varit en suverän dag med allt vad det innebär på jobbet En del att göra men inte för mycket, ett möte som faktiskt gav utdelning och...
Läs mer

Storslam för en trio Karlsson-kusiner

Måste medge att vi har haft tur med vädret de senaste helgerna. Det har regnat och blåst om vartannat när jag jobbat men helgerna har varit förskonade från snålbl...
Läs mer

I mitt nästa liv

Har tänkt på det många gånger men nu är det bestämt. I mitt nästa liv ska jag så fort som möjligt gå med i facket. Ska käfta upp mig ...
Läs mer

USA-president

Presidentval i USA. Spelar det någon roll vilken av de tu som kommer att förklaras vald? Inte mycket! På vad sätt skiljer sig amerikansk politik från svensk? Jag ser å...
Läs mer

Storslam för en triss i Karlsson-kusiner

Måste medge att vi har haft tur med vädret de senaste helgerna. Det har regnat och blåst om vartannat när jag jobbat men helgerna har varit förskonade från snålbl...
Läs mer

Helloooooo

kom precis hem hade idrott sista lektionen med bollar. första lektionen idag började med utdelning av ipads. Ni vet väl att vi sport har lektioner med vilt? aja iaf nu har en tjej fr...
Läs mer

Reflektion – allsvenskan 2012

Årets debutant Jesper Björkman. Foto: Bjarki Thordarson     Allsvenskan 2012 är över. IF Elfsborg står som välförtjänta seriesegrare. De har helt...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar