fredag 23 november 2012

Utdelning 2012-11-23

”En läcker final”

Det är full fokus på seriefinalen på söndag redan nu för Skellefteå AIK. Det var ledigt idag, men i morgon tränar man klockan 11:00. – Det verkar som vi får t...
Läs mer

Viktigt!

Juniorseglare, nu behöver jag er åsikt! Ska vi fortsätta med vår egen Junior avslutning och utdelning av medaljer och pris vid säsongens slut eller ska vi ha pris- och medalj...
Läs mer

Speltips Powerplay 23/11

Division 1 har sedan en tid tillbaka blivit ett återkommande objekt hos Svenska Spel och deras Powerplay, vilket jag uppskattar. Tänkte därför dela med mig tankar och om hur jag s...
Läs mer

SEX spel i ishockeyns div 1

Motvind fortfarande. Kändes som en rätt värdering i AIK-matchen igår och insats tillbaka hade varit ok. Nu fick man så snällt lämna ifrån sig sedelbunten. Men...
Läs mer

Loggboks anteckningar torsdagen den 22 november

Har varit sjuk i några dagar men idag mår jag prima Torsdag den 22 november och nu skall jag plugga Hälsopedagogik skall bli så spännande och lärorikt. Jag börj...
Läs mer

Ny derbyseger mot Teg

Björklöven tog på fredagskvällen sin andra raka derbyseger mot Teg efter en stabil 6-1 seger. Björklöven dominerade den första perioden totalt spelmässigt. Te...
Läs mer

Bra nedjogg

Lätt pass idag, egentligen vilodag. A.Snatchpull 40kgx3x4 Fick till bra knäextension, tror jag har det nu, ska bli kul och se om det ger någon utdelning på tygnre riktiga ryck....
Läs mer

Pumpasallad med svamp, linser och rostade hasselnötter

Pumparecept hittas överallt i bloggsfären just nu. Eftersom pumpan är en höstgrönsak är det inte så konstigt och jag är så glad att det har blivit lä...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar