tisdag 6 november 2012

Utdelning 2012-11-06

Skadeeländet fortsätter

Kalix UHC-IF Björklöven 0-4 (0-1, 0-0, 0-3) Första perioden: 0-1 (7.20) Marcus Lundberg (Karl-Johan Lundström; Emil Wrenman) Skott: 5-13. Andra perioden: Skott: 9-16. Tred...
Läs mer

Oddset, Onsdag, 7:e November, 2012

Mitt i veckan-spel… Skönt med lite CL-matcher som toppas av någon match i England.. Onsdagens bästa spel på ”säker” favorit Bayern München-Lille 1:a, 1,20 h...
Läs mer

Samtalar med Deleuze X

800x600 Normal 0 21 false false false SV X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4...
Läs mer

Gratis utdelning av länkningar!

Känner du att du har för lite besökare på din blogg? Nu har du chansen att ändra på det! Allt du behöver göra är att länka din blogg i det här i...
Läs mer

Sälj Berkshire om de börjar ge utdelningar

Berkshire Hathaway har slagit index kraftigt över en lång tidsperiod. De delar inte ut någonting utan återinvesterar allt själva. Många investerare hoppas på att de...
Läs mer

VM V-75 305 plats s#229; inget #228;r juhellip;

VM V-75 305 plats så inget är ju omöjligt bara 2 rätt efter toppen,så till helgen springer vi i fatt då travet går i Halmstad gillar den efter som jag varit dä...
Läs mer

Pacheco hoppas på fler chanser

Dani Pacheco stod för en strålande insats igår med U21 när laget vann med 5-1 borta mot Wolverhampton. Nu hoppas han att han kommer få fler chanser i seniorlaget. Det ä...
Läs mer

Reklam utdelning!

Nu är jag påväg till skolan. Efter skolan ska jag åka till en bensinmack och möta upp Kimberley! Sen ska jag följa med henne hem. Vi ska nämligen dela ut reklam ida...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar