onsdag 28 november 2012

Utdelning 2012-11-28

Jose Enrique på uppdrag att göra mål

Brendan Rodgers vill att hans ytter ska skära inåt mot straffområdet och backa upp Luis Suarez – Jose Enrique är mer än villig att hjälpa till. Spanjoren, som har fatta...
Läs mer

Galakonsert med Plácido Domingo på Malmö Arena – MSO – nästa år i Stockholm

En av de mest erkända och mest inflytelserika operasångarna genom tiderna gästar Malmö Arena – den spanske tenoren Plácido Domingo! Mitt eget förhållande till Pl...
Läs mer

Galakonsert med Plácido Domingo på Malmö Arena - MSO

En av de mest erkända och mest inflytelserika operasångarna genom tiderna gästar Malmö Arena - den spanske tenoren Plácido Domingo! Mitt eget förhållande till Pl...
Läs mer

Du får inte bli besviken när jag gör dig besviken

Glöm aldrig att en vacker kvinna kan älska ifatt din merit lista över vilka du har svettas på, på mindre än en vecka, kanske på en dag ifall det finns tillräck...
Läs mer

Hiv-Sveriges och medlemsorganisationernas aktiviteter den 1 december

StockholmWorld AIDS Day 2012 på Kulturhuset 1/12    13.30 30 år med hiv i Sverige, Hans Nilsson från Posithiva gruppen         ...
Läs mer

Mer videos

Vet inte vad som fallit i mig sista dagarna, men har kollat på en massa videos om investeringar och idag råkade jag snubbla över den som kommer nedan. Jag hittade den på den utm...
Läs mer

Jag såg

Inte tv3 dokumentären härom dan,så därför tittade jag på det nu på morgonen via datorn. Ja vad ska man säga?! Ville nog hålla mina tankar om det...
Läs mer

Everton – Arsenal

Premier League mitt i veckan är vi inte bortskämda med. När vi sakta men säkert börjar gå in i december börjar spelschemat bli packat och bara idag onsdag spelades...
Läs mer

Kval väntar

Elitserieavslutningen i Strandbjörkshallen blev en i alla avseenden värdig tillställning. En gedigen VTS-vinst var naturligtvis det viktigaste. Det skall dock sägas, att de sympat...
Läs mer

Formtoppat och effektivt Mif tog ny, enkel hemmaseger.

IF Malmö Redhawks vs. IF Troja/Ljungby 7-3 Vad ska man säga, vi är nästan obehagligt effektiva just nu. Troja bränner iväg 38 skott under matchen och gör tre m22...
Läs mer

The mobile turnaround – Kom in i matchen eller…

…bara försvinn. För det är exakt precis vad det 2013 handlar om. Kom in lr försvinn ;-) Och, kanske framför allt, tänk om. År 2000 registrerade jag ett bolag vid na...
Läs mer

LILLAJUL

Snart blir det lillajul jippijeee så exited att jag int kan sitta stilla heheh. prov utdelning var det då idag, var helt ok nöjd med mina prov förutom geografin och finskan. Och m...
Läs mer

Studiestöd som affärsidé

0 0 1 569 3245 Åsa Eldén 27 7 3807 14.0 Normal 0 false false false SV JA X-NONE...
Läs mer

Gamla blommor...

...pryder nu den lilla garderobsdörren i sovrummet. Ett litet infall som infann sig när jag hittade gamla tapetstuvar i den lokala tapetaffären häromdagen.  Igår dalade...
Läs mer

V86 Resultat Solvalla den 28 november 2012

Här hittar du rätt V86 Resultat 28 november 2012 från Solvalla. Vi redovisar rätt V86-rad löpande allt efter som loppen rapporteras klara från V86 utanför huvudstad...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar