torsdag 15 november 2012

Utdelning 2012-11-15

Zlog över till Kanal 5 i stället för att se magin på FriendZ arena

Hade en mysig kväll. Först pluggade jag körkortsteori, sedan såg jag på ett avsnitt av Grey´s Anatomy som jag redan har sett och sedan fortsatte jag med pluggandet. Allt...
Läs mer

Tre sköna poäng i Karlstad

Efter att 10.15 av kvällens match var spelad och Tollefsen precis skickat in en myra bakom Norrena och ökat Färjestads ledning till 2-0, var jag ganska övertygad om att kväll...
Läs mer

Uppföljning av utdelningsaktierna del 3

Den här uppföljningen av utdelningsaktierna kommer att handla om Skanska, Tele2 och Microsoft som var utdelningsaktier under vecka 9, 10 och 11. Ni hittar de tidigare delarna genom att klic...
Läs mer

"Det var lite islossning"

Sam Hallam har fått fart på Växjö Lakers. Det är inte bara poängskörden som förbättrats, utan även målskyttet. Efter sex mål på 25 sko...
Läs mer

J18: Hatmötet som uteblev

Matcher mellan Växjö och Nässjö brukar av tradition bli rejäla fighter där det allt som oftast urartar på ett eller annat sätt men kvällens drabbning mell...
Läs mer

"Det var lite islossning"

Sam Hallam har fått fart på Växjö Lakers. Det är inte bara poängskörden som förbättrats, utan även målskyttet. Efter sex mål på 25 sko...
Läs mer

Vi hade ju hela helgen på oss......

Ja visst var det så... att vi skulle hinna med en hel del denna helg... Det skulle ju spelas 3 matcher denna helg - visserligen bara 3x15 minuters, men ändå. Kändes j...
Läs mer

Fiske igen!

Då har man kommit iväg och fiskat igen, alldeles för lång tid sedan sist. Min trogna fiskekompis som också är min far var med som vanligt och dessutom hade vi fått...
Läs mer

Katalog utdelning

tänkte berätta lite om vad jag gjorde på kvällen igår. Vi delade ut kataloger med handbollen för att tjäna pengar till laget! Man delade ut ca 220 kataloger per bil...
Läs mer

Månadens blomma i November

 Efter ett uppehåll med utdelning av månadens blomma  kommer vi nu igång på nytt. Du har nu   möjligheten att rekommendera en person i din omgivning 160...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar