måndag 26 november 2012

Utdelning 2012-11-26

ZERVITAL DAG 50 - FÖRLOSSNING????

"Förlossning"!!!! - ja, det var det ord som kom till mej i morse då jag stod vid vedhögen i pannrummet och valde ut lämliga vedträd för att tända i pannan...
Läs mer

Två omgångar och två förluster i bagaget!

Då man legat på latsidan enligt många ( åkt på sjukdom/ samt ådragit mig en skada som jag återhämtar mig sakta men säkert ifrån o...
Läs mer

Vilken jävla match.

Wow. Vilken svängig match. Till motsats till tidigare matcher i november så gör vi en kanoninledning och tar tag i taktpinnen direkt. Första kvarten är riktigt bra och lik...
Läs mer

Vendee Globe - Jean-Pierre Dick

Dags att fullborda minibiografierna över ledargruppen i Vendee Globe. Jean-Pierre Dick seglar Virbac Paprec 3, sponsrad av företaget med samma namn. En del har lätt att hitta sponsorer...
Läs mer

Tabun

Har Ni tänkt på att mycket av det människan väljer att sätta en tabustämpel på blir till storsäljande ämnen. Vinsterna inom vissa branscher är faktis...
Läs mer

Göran Rosenberg vann Augustpriset

Författaren Göran Rosenberg vann Augustpriset 2012 för årets skönlitterära bok. – Jag har satt Södertälje södra på kartan, sa den lycklige pristagar...
Läs mer

Tutankhamun

Disko snack, lite annan information och utdelning av matsäck började denna måndag med. Sedan vid 9 drog vi oss mot tåget för att åka in till Malmö för att koll...
Läs mer

Det är min typ!

 Har ni någonsin tänkt på hur viktiga typsnitten, alltså bokstävernas utseende i tryck är? Nej, kunde just tro det. Det är inte det första man tänker...
Läs mer

Jämförelse mellan tobaksbolag

Det har blivit dags att skriva lite om den den lukrativa tobaksbranschen. Till att börja med så är tobak en tveksam produkt som förenar nytta och onytta, precis som vape...
Läs mer

zzZzzZ.. vill ha jul!

Jag ha så sjukt tråkigt så tänkte göra ett till inlägg, men tänkte prata om julen!    Det är lite mindre än en månad kvar och när 1 d...
Läs mer

Spinning TRX 11.26

Spinning och TRX - Check. Trött var bara förnamnet av vad jag var när jag kom in till Fysiken lite efter halv 11 i förmiddags... Instruktören var inte precis min favoritperso...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar