fredag 16 november 2012

Utdelning 2012-11-16

Mycket gratis idag

Kl 10 är det utdelning av Bravo hos Skånemejerier på Fb. Kl 12 delas det ut Dumle med pepparkakssmak. Kl 14 finns det gratis Sana och Barilla.
Läs mer

Stark vändning av J20

Skellefteå AIK J20 kom igen från ett 0–2-underläge och kunde vända till 4–2-seger hemma mot Brynäs. Brynäs är ett starkt lag och de var också det bättre...
Läs mer

Ökat i HM och nyckeltal från några kvartalsrapporter

Passade på att öka i HM för en del av de likvider jag lösgjorde i och med att jag minskade i SCA: Sålt SCA, igen Min förhoppning är naturligtvis att kursen...
Läs mer

Mina tips inför arbetsintervjun

En kompis frågade mig för ett tag sedan om lite tips på arbetsintervju. Och jag var ju på en i fredags, och det var min bästa jobbintervju någonsin och det blir det utde...
Läs mer

Om studenternas inflytande vid Uppsala universitet

Här följer några ord om varför studenterna gynnas om Uppsala teknolog- och naturvetarkår, UTN, strävar efter att även bli en stark sektion inom Uppsala student...
Läs mer

Lakepass i Helgeån med Petter

Igår blev det ett lakepass i Helgeån för mig och Petter! Sist blev det 17-1 i antal lakar för Petter, frågan var om jag skulle kunna vända tränden? En vacker kv22...
Läs mer

Mina möten lönade sig och gav utdelning =) wihoo

Precis suttit i sista möte för denna helgen/veckan med mycket positiva besked. Gör mig så otroligt glad och stolt.=)  Där ser man att det lönar sig att kriga f246...
Läs mer

Frågor runt fastighetsaktier

Vilken fotbollsfest, grabbarna i familjen var mer än nöjda med matchen häromdagen. Fantastisk arena och en oförglömlig match med makalösa mål av Zlatan. Själv...
Läs mer

Gårdagen!

Ytterligare en hedersam förlust kan läggas till handlingarna och här kommer lite reflektioner över gårdagen. Fimpen visar att om man rör sig och låter benen trum...
Läs mer

trygghansa ger bort reflexvästar till förskola/dagmamma

Tips på ett bra initiativ från Trygg Hansa som bjuder på gratis reflexvästar till alla barn på förskolor och hos dagmammor. Obs att du som förälder inte k...
Läs mer

Större matsvinn i utvecklingsländerna

Intuitivt känns det som att det är ett typiskt i-landsproblem att mat slängs. Om vi blir lite mindre bortskämda och skärper oss så kan vi se till att slänga mi...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar