torsdag 8 november 2012

Utdelning 2012-11-08

Oddset bomben – Det lilla spelet med de stora möjligheterna

Andra halvan av europatipset spelas idag, och av dessa matcher ingår några även i dagens oddset/bomben. Jag har inte plockat ut något spelförslag p.g.a. tidsbrist men ser att...
Läs mer

Oddset bomben - Det lilla spelet med de stora möjligheterna

 Andra halvan av europatipset spelas idag, och av dessa matcher ingår några även i dagens oddset/bomben. Jag har inte plockat ut något spelförslag p.g.a. tidsbrist men s...
Läs mer

121108 Willem Dafoe

Torsdagen 2012-11-08 var jag på Skandia och lyssnade på när Hans Wiklund pratade med Willem Dafoe på Face 2 Face och utdelning av Stockholm Achievement Award. 2012-11-08:002 Skand...
Läs mer

En riktig rolig lunchrast

Jag har nog inte uppdaterat på ett tag men det fanns inte så mycket att skriva. Jag har varit på några mikropass som tyvärr gav inte utdelning, men lite roligt var det. Jag h...
Läs mer

Jag är så trött att jag inte orkar med mitt liv typ

Okej överdriven rubrik I know men usch jag är så trött! Känns som jag har varit trött sen i våras och det vill bara inte släppa, koffein hjälper inte till...
Läs mer

Never gonna give it up

Som ombudsman i Föreningen för paranoida studier av litteraturkonspirationen åligger det mig att helt kort påpeka att Oline Stigs mediejämförande text i dagens Sydsvensk...
Läs mer

Högdalstopparna

Janna ute med Flisan, Milo, Dexter, Hobbe, Ally och Bamse.     Zac is a happy dog!    Lite kyligt var det uppe på högdalstoppen, Angie och Sigrid vill...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar