lördag 17 november 2012

Utdelning 2012-11-17

Soft dag travvinst!

Idag har det inte blivit mycket gjort... En maskin tvätt har jag tagit hand om, stallet har jag varit i så klart men det är nog det... Har haft lite tur idag också! Innan jag ...
Läs mer

Lördag i Abu Dhabi!

Idag fick jag äntligen prova på hotellets frukostbuffé. Det är ju alltid goare att äta när någon annan har lagat frukost tycker jag. Men imorgon får snäll...
Läs mer

Gå på känslan!

Påminn mig att aldrig lita på QPR i spelsammanhang igen! Mitt bank-spel på Loftus Road svek mig big time. Men, min magkänsla gav utdelning, hela 4.30 gånger pengarna när...
Läs mer

"Åker runt på något pyjamasparty där ute"

Linköping bröt sin förlustsvit på hemmaplan när man slog Växjö med 5-3 efter att ha 3-0 i första perioden, något som fick Växjökaptenen Johan Ma...
Läs mer

Resultat V75 - Solvalla

Man skulle kunna säga så här.... Det kunde gått bättre! Men nya tag nästa vecka. Bra utdelning trots många favoriter men så var det också jackpott. Result...
Läs mer

Rapsodiskt om Sverigedemokraterna

MINNA SALMINEN KARLSSON Pontus Mattson: Sverigedemokraterna in på bara skinnet. Natur Kultur 2009, pocket 2010. Vilka är Sverigedemokraterna? Ett populistiskt missnöj...
Läs mer

SAMS och certifierad expert

Nu var det ett tag sedan jag skrev någonting i bloggen, men det får jag se till att gottgöra! En boksammanfattning är på gång, tillsammans med ett inlägg i serien F...
Läs mer

V75 Resultat Lördag 17 November 2012 Solvalla

Här får du dagens V75 resultat för lördag 17 November 2012 från Solvalla. Jag uppdaterar V75 resultatet löpande efter att loppen är klara och ATG har rapporterat om...
Läs mer

V75 Resultat Solvalla den 17 november 2012

Här visar vi V75 resultat lördag 17 november 2012 från Solvalla Travbana när V75 befinner sig i utanför Huvudstaden. Lördagens trav håller bra klass i och med att V...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar