söndag 25 november 2012

Utdelning 2012-11-25

vilo dag

Jag vaknade vid halv tio men har suttit vid datorn sen dess. Idag är det reklam utdelning som gäller och sen ska Micke på träning. Får se vad jag hittar på för n2...
Läs mer

Äntligen är Luleå roligast i Elitserien – precis som väntat

Igår gjorde Luleå åtta mål i en och samma hockeymatch. Imponerande, verkligen. Och mängder av Luleåfans förklarade hur logiskt och självklart det var att det f...
Läs mer

50 000 svenska jobb håller på att försvinna och regeringen står handfallen!

Det är kris i landet Sverige. Tusentals arbetare är varlsade från sina jobb. Det går tungt för svensk industri. I spåren av den ekonomiska krisen riskerar 50 000 jobb at...
Läs mer

Dragskott.nu utser veckans lag i Elitserien

Målvakt Bernhard Starkbaum, Modo Räddningsprocent: 97,48. Modo har tre raka segrar den senaste veckan och Bernhard Starkbaum har vaktat kassen i samtliga bataljer.  Österrika...
Läs mer

Räkna på affären – ett komplett räkneexempel på en mindre hyresfastighet

De senaste veckorna har jag fått en hel del frågor på hur man kan räkna på en mindre hyresfastighet. Eftersom jag är mitt uppe i den processen just nu så tänke...
Läs mer

Osynlig

Efter att ha kollat på En prinsessas dagbok, Twilight och New Moon så känner jag igen mig mer och mer i hur Mia och Bella känner sig - osynliga. Jag har tänkt på det l...
Läs mer

Referat

Då var det dags att ta oss an serie-etta, Önnered. ÖHK är än så länge obesegrade med 114 plusmål. Vi kommer till Önnered med gott självförtroend...
Läs mer

Söndag är vilodag

Men inte för mig :-D. Här trillar önskemål in från höger och vänster... :-). Det rör på sig, om man säger så!   Vet inte om jag lagt ut de...
Läs mer

Målkungen bjöd på hockeygodis

Förra säsongen vann Richard Gynge skytteligan på 28 mål. Redan innan halva årets säsong är spelad är målsprutan Carl Söderberg uppe på 20. S24...
Läs mer

Kul !

Ja i dag började det bra strax före 9 i morse körde vi in i ett dubbelhugg där vi fick en fin lax öring sen vart det trögare fiskar oss vidare till ett nytt...
Läs mer

Målkungen bjöd på hockeygodis

Förra säsongen vann Richard Gynge skytteligan på 28 mål. Redan innan halva årets säsong är spelad är målsprutan Carl Söderberg uppe på 20. S24...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar