fredag 9 november 2012

Utdelning 2012-11-09

Swedbanks rapport

Swedbanks rapport förra veckan var mycket trevlig läsning och om inte konjunkturen eller den allmänna rädslan på marknaden ställer till det så kommer Swedbank s22...
Läs mer

Summering av ytterligare en vecka

Då var det fredag igen. Som jag har längtat, inte bara för kvällens nöjen utan också för att det är dags för vägning och mätning. Innan jag v...
Läs mer

Väntar tills imorgon med fotbollen, NBA ikväll!

I går ryggade jag en kille som är jävligt duktig på NBA själv har jag ingen koll men testade och det gav utdelning. Har en kassa på 4890kr just nu Jag tar och avvaktar m...
Läs mer

Ska konsultbolag börsnoteras?

Jag kom över en gammal, men väldigt intressant, artikel av forskaren Roger Svensson som efter IT kraschen 2001 tog upp frågan om konsultbolag bör börsnoteras eller inte? Fr...
Läs mer

Unge Herr Strindberg

Det är onsdagskväll och på Fotografiska har Scanpix hållit sin årliga utdelning av sitt stora fotopris 2012. En stor samling mediamänniskors har samlats för att h...
Läs mer

69. Guds fullkomliga vilja 2

Översättning av del 69 av "Basic Christian Teachings" av Zac Poonen från hemsidan www.cfcindia.com . Varje fredag lägger vi in en ny del. I kolumnen till höger...
Läs mer

Enkla mål fällde Tre Kronor

Ett spel- och skottmässigt övertag, men dålig effektivitet och bristande markering. Det blev Tre Kronors fall när Ryssland vann fredagseftermiddagens möte i Karjala Tournamen...
Läs mer

Enkla mål fällde Tre Kronor

Ett spel- och skottmässigt övertag, men dålig effektivitet och bristande markering. Det blev Tre Kronors fall när Ryssland vann fredagseftermiddagens möte i Karjala Tournamen...
Läs mer

Portfölj 9:e nov – sälj

Det blev ganska mycket ändringar. Börjar med det som såldes helt eller delvis. Jag valde faktiskt att sälja alla Coastal aktierna, trots det är uppköpsrykte och trots d...
Läs mer

Liverpool U19 spelar på Lerkendal i kväll

Liverpool U19 spelar mot Rosenborg U19 i NextGen Series på Lerkedal klockan 18:00 idag. Rodolfo Borrell blir tvungen att ställa upp med ett svagare lag än mot Borussia Dortmund efters...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar