torsdag 1 november 2012

Utdelning 2012-11-01

Knausgårds 5:a

Sent igår kväll läste jag de sista sidorna i Min kamp 5 och första impulsen efteråt var att direkt börja om från början - inte med denna tegelsten ut...
Läs mer

Låga priser ska vara etiska

Återigen stormar det kring de stora klädföretagens löner i utvecklingsländer. Den här gången är det HM som granskats i ett reportage i Kalla Fakta. Redan...
Läs mer

Pengar styr allt

Om vi bortser ifrån ett fåtal länder så har de flesta länder en marknadsekonomi som är relativt fri. Det kan givetvis finnas inslag av korruption som i Ryssland/Sydameri...
Läs mer

Frörikedom att dela med sig av (och som kom av sig !) !!

Överraskad av tagetes ! Tänk att sommaren 2012 skulle bli den sommaren när jag började älska Tagetes ... livet är fullt av överraskningar och man blir aldrig f246...
Läs mer

Bloggkommentar: Vem hade kunnat tro detta?

Det började sådär. Första perioden såg faktiskt ganska seg ut från Skellefteå AIK:s sida. Första delen av andra perioden likaså. Men så hände n...
Läs mer

Svag insats av HV71

På nytt gör HV71 en sämre insats den här säsongen och på nytt gör man det för man inte är på tårna eller med. Man möter förvisso ett s...
Läs mer

Gör förtjänst från datorn idag!

Grattis till att du hittat hit! Jag hoppas att du är redo för att tjäna en hel del pengar för inom den kommande timmen kommer jag introducera dig till ett jobb som kan  l2...
Läs mer

Lovande styrkebesked

Av en ren tillfällighet fick Roosters och EVRY en chans att känna på varandra redan innan säsongen dragit igång. När Roosters fick erbjudandet fanns ingen tvekan och coa...
Läs mer

Hey

Kassan börjar sina så jag stoppade huvudet in i städskåpet där jag samlar alla pantburkar och flaskor. Gav en fin utdelning.  Kolla bara !  Tack och lov att jag d...
Läs mer

Analys: Frontline

Efter den här analysen av företaget Frontline så har jag bara ett till bolag kvar på analyslistan och det är Proffice. Ni får gärna fortsätta att önska an...
Läs mer

Powerplay – Vecka 44 – Torsdag

Klicka här för att spela Powerplay Resultat: Ny omgång av Powerplay utan Head-To-Head matcher! Det gillas starkt och här ovanför hittar ni min rad. Lite långsökt...
Läs mer

Ris och tandborsts utdelning

Ikväll har vi varit i byn och delat it ris till familjerna!! Alla fick en säck var och återigen massa glada både vuxna och barn som tackar oss genom att bjuda på kaffe som vi...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar