tisdag 27 november 2012

Utdelning 2012-11-27

Känslan när man inser att träningen funkar.

Har ju "skvaller" tränat Kaxen och Tyra. Tyra skvallrar men med Kaxen handlar det mer om att jag belönar hans positiva beteende = inte skälla/pipa/bry sig om mötande hun...
Läs mer

Prisutdelningsproblemet

Hello guys! :D Jag upplevde mitt första problem med utdelning av priserna efter Championatet idag Fick ett tredje pris när jag egentligen borde haft ett silver Jag kom tydligt 2:a, s...
Läs mer

My Kind of Tomte – utdelning

Tack för alla fina och goa kommentarer! Nu har slumgeneratorn varit i farten och tio paket ska slås in. Supergrattis till: Gunilla Hellb Anna S Gunilla G Katarina Annelii Marie Sk Anna S...
Läs mer

tja.

Läget? Själv har jag precis kommit hem från Lilla Staden. Jag har nog gått runt hela stan nu tror jag och förutom att hämta mina mediciner (de har släppt dem fria...
Läs mer

Powerplay förslag idag tisdag 27/11

Idag är det en sådan där omgång där vi har ett par riktigt smaskigt stora favoriter. Bränner de så blir det bra utdelning på Powerplay. Största och mest...
Läs mer

HV HV…

Mycket snack överallt om den här matchen matchen och huruvida den är en sexpoängsmatch eller ej? Frågor och funderingar haglar och sällan har väl en match varit s...
Läs mer

mitt bäst tävlings minnen

dressyr med jawa ... det var andra gången jag tävla lokalt ... jag tävlade l:c och l:b först på l:c jawa var lite bråkig på framridningen.... men på banan b...
Läs mer

Utdelning november 6100 kr

Det har varit dåligt med uppdateringar ett tag. Jag jobbar väldigt mycket just nu och då kommer bloggen i andra hand. Det är tråkigt men samtidigt måste jag prioritera f...
Läs mer

i did it my way

Ni undrar hur jag försörjer mig och det förstår jag, för det gör jag med stundvis! Det jag drar in på bloggen och tillsammans med yumme går nätt och j...
Läs mer

Viktiga böcker - recensioner

Jag läser så många böcker och börjar bli så allmänbildad att jag snart kommer att förvandlas till en bok. Tänkte börja med att snabbrecensera David H...
Läs mer

tegelbruk

Senaste besöket på Taktegel museum i Åda gav utdelning. Bl a fick jag veta varifrån många av Östergårdens handgjorda enkupiga takpannor är tillverkad...
Läs mer

Lindström sköt sönder Modo

Det var två skadedrabbade lag som gjorde upp i Skellefteå Kraft Arena under tisdagskvällen. Avgörandet kom i andra perioden efter tre snabba hemmamål. - Vi gör en gansk...
Läs mer

Såhär investerar jag!

När jag ska köpa ett nytt värdepapper är det flera faktorer som påverkar mitt val. Bland de första jag tänker på är hur långsiktigt jag ska ha papper...
Läs mer

Direktavkastning

Direktavkastning visar hur stor ett företags utdelning är i procent av aktiekursen. Det gör att man lätt kan jämföra utdelningsnivån mellan olika företag. Di...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar