torsdag 2 maj 2013

Utdelning 2013-05-02

Max utdelning – 3 stjärnor !

Arbetsförmedlingen har nu slutfört sin landsomfattande aktivitet med rating av jobbcoachföretag, i syfte att ge arbetslösa en större möjlighet att välja rätt c...
Läs mer

Utdelning Avega

Avegas utdelning för 2012 har inkasserats på depåkontot. Bolaget delade ut 1 krona, vilket således blev en tusenlapp till mig. Pengarna används tillsammans med den tidigare f...
Läs mer

Holmen sätter fart från start i Division 5 Alingsås

En sen torsdagseftermiddag samlades ett modigt gäng Holmalundare för att färdas dit (knappt) några Alingsåsare färdats tidigare, in i de djupaste skogarna till Blidsberg...
Läs mer

Inköp av Fortum

I april valde jag att öka i Fortum. Det blev 150st aktier till kursen 13,90 EUR. 1 Euro var då värd 8,58kr. Nu äger jag sammanlagt 550st aktier i Fortum. Jag ser inte Fortum so...
Läs mer

Månadsrapport April

Ännu en månad men inget nytt rekord, långt ifrån. Nästan alla aktier gick ned denna månad, den ända som gick upp var Swedbank. Dock har vi fått mycket utdelnin...
Läs mer

Utdelning Hennes Mauritz

HM delade ut 4 750 kr till oss idag, vilket betyder att vi erhållit 13 981 kr t o m dagens datum. Vi har ytterligare en utdelning och se fram emot denna månad och det är Apple som...
Läs mer

Utdelning HM

Idag var det dags för årets andra utdelning att komma in på ISK:n. HM delar i år ut, 9,50 kronor per aktie och jag fick dryga 2 000 kronor. Perfekt, bara att fylla på ut...
Läs mer

Sköna maj, välkommen

Sköna maj, välkommen till vår bygd igen....tra la la la la Äntligen är du här, härliga maj! Fast först så borde "Vintern rasat ut"......det m2...
Läs mer

Utdelning Electra

Ett av mina minsta innehav, hemelektronikfirman Electragruppen, har smugit in sin utdelning den 29 april. Det är ett gammalt innehav, men jag sålde av nästan allt för ett par 22...
Läs mer

Inför ännu en Söderstadionmatch.

En vecka sedan. En vecka sedan är det, då Bajen spelade en av de värsta matcherna på lång tid. Men nu är det nya tag. Och visst, inför varje match är vi peppad...
Läs mer

Välfärd och livskvalitet?

Så här runt första maj har det varit många manifestationer och demonstrationer för det ena och det andra. Man läser om det i tidningarna och hör och ser på TV....
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar