måndag 20 maj 2013

Utdelning 2013-05-20

Hur gör man för att betala mindre skatt

Alla världens länder har skatter för att finansiera sådant som vi i samhället använder gemensamt. Hur mycket skatter som finns i varje land beror på vilken modell m...
Läs mer

Dumpat Tele2

Då blev det till slut dags att tacka för kaffet beträffande Tele2. Efter en hygglig sista tid har aktien gått hyggligt, ordinarie utdelning är dragen liksom inlösen akti...
Läs mer

Skatteracet i Europa

I debatten om skatteparadisen är det framför allt soliga öar som pekas ut som bovar i skattefusk. Men inom Europas gränser existerar det också skatteparadis som drar till sig...
Läs mer

Detta förbannade springande

Mats springer och får bättre och bättre tider, själv sitter jag hemma och är… Nyss försökte jag engagera frugan i att titta på The Big Bang Theory med mig, g...
Läs mer

young, wild and free

har inte bloggat "redigt" på några dagar, så säger en kortis , i fredags drog vi på fest i smedby vilken var piss tråkig så åkte te stadsparken o max...
Läs mer

Bra snabbdistans avslutade helgen!

Ingen träning efter torsdagens pass som jag beskrev i förra inlägget. Igår födelsedagskalas för sjuåriga sonen och efter kalas med nio grabbar kändes snab...
Läs mer

Vårt Fish - in är avgjord.

I helgen avgjordes vårt årliga Fish - in och det kom upp 28 karpar, vilket är rekord för denna tävling. 8 deltagare ställde upp denna gång och jag vet att det l22...
Läs mer

Uppföljning om ATG

http://www.pokerlistings.se/hatten-av-foer-hatten-28941 Det inspirerade mig att ägna gårdagen åt lite grävande journalistik. Du vet sådant där som travsportens och poke...
Läs mer

Tävlingshelg

Sådär, då är äntligen träningshelgen över. Innan helgen började och under delar av den tänkte jag att aldrig någonsin igen att jag tävlar tv22...
Läs mer

HomeMaid: Förtydligande inför årsstämma den 5 juni 2013

Styrelsens fullständiga förslag kommer att finnas på hemsida den 20 maj www.homemaid.se Förutsatt godkännande på årsstämman den 5 juni 2013 handlas HomeMaid e...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar