måndag 13 maj 2013

Utdelning 2013-05-13

Bästa kost och träningstipsen för att nå strandformen 2013!

Kom i form till beach 2013! Det råder säkert lite delade meningar kring detta heta ämne men jag ska ändå ge min syn på saken. För er som inte har all tid i vä...
Läs mer

Katastrofer

Tyvärr är det väl så att det måste en katastrof till för att vi ska börja våga se oss själva. Det är våra största rädslor som vi m22...
Läs mer

Mytbilden bruten

Den fantastiskt sköna 1–0-segern borta mot Östers IF var viktig inte bara för en de tre poängen. Sedan vi har anlagt konstgräs på Kopparvallen hade vi lyckats allt s...
Läs mer

Både Emmaboda och Bodabruk kryssade

Bodabruk och IFK Kalmar B delade på poängen på bruksvallen när lagen spelade 1-1. Det var en match som präglades av ett ineffektivt hemmalag som brände många klar...
Läs mer

Dagens handel

Främsta händelse för mig idag var att Rentech, version RNF äntligen fick sig en kyss så att jag kunde komma tillbaka in. Har läst både RTK och RNF conf callen och b...
Läs mer

Var hämtar du din inspiration?

Månadens gästskribent Anne CarlstedtAnne har många års erfarenhet av mötesindustrin genom sitt arbete på Konferenspoolen och på Scanworld Grupp Konferens. H...
Läs mer

Inköp Lorillard

Jag har köpt 80st aktier i det Amerikanska bolaget Lorillard. Inköpskurs 43,44 USD, en USD är värd 6,61kr. Lorillard är det tredje största amerikanska tobaksbolaget oc...
Läs mer

Jag är hårig

Ja inte jag-jag alltså. Men mina kläder. Har kliat massa pållar idag och det är ju fällningstider. Jag har löst gåtan med att vara "horsewhisperer". Ma...
Läs mer

Och formen då?

En kollega frågade hur formen ser ut inför Stockholms marathon. Svaret är att jag inte har en aning. Jag har ju sprungit ungefär som planerat (eller...det är väl klart a...
Läs mer

Grönsångare

Grönsångarna har ett ovanligt bra år häromkring. Jag hittade två nya revir idag, och totalt sitter här nu 6 eller 7 sjungande hanar. Det är nog nära maximal ut...
Läs mer

Se Vitrysslands Alyona Lanskaya i Eurovision Village

Schlagerpinglan: Min första lilla rapport från Malmö-äventyret kommer från Eurovision Village på Gustav Adolfs torg. Jag har redan länkat till diverse artisters upp...
Läs mer

V65 Tips Halmstad !

Idag skall vi vara med och slås om pengarna om det nu blir någon utdelning,men vi gör ett försök ! Risk för att favoriterna vinner är inte liten men skulle dom inte...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar