lördag 4 maj 2013

Utdelning 2013-05-04

Om ett nej tack, jag kör.

I kväll har jag varit sådär fantastiskt förståndig. Värdinnan mötte mig i hallen med ett: Välkommen, får det lov att vara ett glas vin? och ur min mun kom...
Läs mer

Beach 2013

Något man kan ändå vara lite stolt över är träningen som gett resultat. Jag har kämpat och jag har krigat mig igenom ett tufft halvår. Denna tid har jag tillbr...
Läs mer

Odräglig

Får en fin bukett av maken på vår 12-åriga bröllopsdag och som vanligt genomtänkt med fina sidenband då vi firar sidenbröllopsdag och jag längtar till gul...
Läs mer

Golf

Då va årets första golf tävling slut. Hur gick det? Jo det gick jävligt bra för utom ett hål :( Men allt har vert så jävla bra runt omkring så golfen...
Läs mer

Resan är över...

Sista dagen, som startade med MYCKAT trötta elever... -Tydligen svårt att sova på båten..? Sista busskiosken med utdelning av läsk och godis Ännu en McD invasi...
Läs mer

Jag tittade på Seadrill

Jag upplever räntor och en större avstanning inom industrin som största hoten i dagsläget då jag menar seadrill med sin moderna utrustning står väl rustat mot konku...
Läs mer

Säsongspremiär för FM-DX

Sommaren är långt ifrån här ännu, men maj markerar i alla fall starten för sommarsäsongens FM-DX hos mig på Dalarö. Så jag plockade fram min FM+ -kon...
Läs mer

V75 Resultat Örebro den 4 maj 2013

V75 resultatet idag den 4 maj 2013 hämtas från Örebrotravet när V75-cirkusen är på besök i Närke i mitten av landet. Banskötarna har ställt iordning...
Läs mer

DOW 15.000

Jag har uppdaterat min portfölj idag vilket var ett tag sedan. Häromdagen var jag riktigt stor köpare i LyondellBasell men dom aktierna åkte ut lika snabbt efter snabb studs upp i...
Läs mer

Mitt långsiktiga investeringsmål

Även om jag har investerat i aktier i ungefär fyra års tid är det framförallt under de senaste ungefär 1,5 åren jag har gjort det mer seriöst, lagt ner mer tid...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar