fredag 17 maj 2013

Utdelning 2013-05-17

Småföretagare på SpeedLedger

Entreprenörer och Entreprenörskap finns det gott om här på SpeedLedger. Många av oss som arbetar här vet verkligen vad det innebär att vara företagare och att...
Läs mer

Framtiden genom en ädelsten

Foto: Julia Folsom / flickr   Varför är ryska romaner alltid så långa? Det är en fråga som anmäler sig vid läsandet av Olga Slavnikovas magnum opus160...
Läs mer

Hur använder du dina kontakter på LinkedIn?

Alla olika sociala kanaler används olika av dem som är där, det är jag medveten om. Men ibland kan jag inte låta bli att förundras över hur vissa personer verkar t...
Läs mer

Mina barn

Skönt med fredag, behöver få sova lite mer. Föll direkt tillbaka i dålig sömn när sonen kom hem. Framför allt svårt med insomnandet. Sonen har stökat...
Läs mer

Inkomstinvestering del 1 - Vad det är och varför jag gillar det

Inkomstinvestering - vad det är och varför jag föredrar detInkomstinvestering skulle kunna förklaras på det sättet att man investerar sina pengar för att erhål...
Läs mer

Köparna tvekar kring 1240

winningtrading tobbe rosén Intresseklubben antecknar: Trots att fler sökte arbetslöshetsunderstöd än väntat föregående vecka och att bostadsbyggandet sjön...
Läs mer

West Suffolk

Summer 2013 landningsbanan rapport Christina Hendricks Slams Reporter för fullständig sändlistorna kommentar Christina Hendricks var i Australien att främja sin glasögon li...
Läs mer

Staten sålde ut 24 Apotek till Wallenbergs riskkapitalbolag för ett häpnadsväckande pris: 225 miljoner kronor.

Tre år senare har Wallenbergs riskkapitalbolag sålt Apoteken vidare för över 600 miljoner kronor!   Det betyder 40 % i årlig avkastning för riskkapitalbolaget, i...
Läs mer

Dagens träning – Leg day!

Titta vad som damp ned på hallmattan i förmiddags, första Body magazine sen jag började prenumerera(!!), lagom till jag skulle till gymmet och helt ärligt inte var så j...
Läs mer

Inför: Kulladal - Höllviken

Efter DM-matchen i onsdags är det åter dags för seriematch när Kulladal tar emot Höllviken på lördagen. Stärkta av segern i Råå ska Kulladal för...
Läs mer

Extremt hög ESC-kvalitet i år

Efter två semifinaler väntar nu en väldigt spännande final imorgon lördag, för att se vilket land som tar över stafettpinnen och som ska få arrangera näst...
Läs mer

Shopping shopping shopping

Till min stora glädje hittade jag igår denna fina bur,till ett bra pris också ! Har länge spanat på burar men har tyckt att dom varit lite för dyra.Gårdagens tur ti...
Läs mer

V75 System Lördag 18 Juni 2013 Gävle

Avger här veckans V75-systemförslag från gratistravtips.se. En speciell omgång så till vida att spelet öppnade först imorse och därmed har mer tid funnits till...
Läs mer

Talangjakt 2013!

Idag har vi haft talangjakt på skolan. Några elever i vår klass hade med bidraget "bananerna" som gjorde en dans till Jean banans låt Copacabana. De har tränat och...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar