torsdag 23 maj 2013

Utdelning 2013-05-23

rasar

morgon promenad med Lisette 1h Att dricka så här mycket vatten ger verkligen utdelning det rasslar på vågen.. och har bara kört 3 dagar,  4dagar kvar
Läs mer

Inne i varningszonen!

winningtrading tobbe rosén Intresseklubben antecknar: Försäljningen av befintliga bostäder i USA steg med 0,6 procent under april till den högsta volymen sedan november 2009,...
Läs mer

Börsen uppåt

Stockholmsbörsen klättrade under onsdagens handel i linje med utvecklingen i omvärlden. När handeln stängde hade OMXS-index stigit med 0,5 procent till 392,3. Utvecklingen va...
Läs mer

Jimmie Ericssons magiska säsong

Den 11 mars i år skrev jag ett inlägg här på bloggen där jag försökte få fram min upplevelse av Jimmie Ericssons prekära säsong i Leksand. Då ha...
Läs mer

Stabil vinst mot FV!!

FV vs Gottne IF 0-5 0-1  Jack Green min 6 (ass Fahlen) 0-2 Sjöblom       min 21 (ass  Staaf) 0-3 Jack Green  min 46 (ass  Sjöb...
Läs mer

Strandrusat i UNDERBART försommarväder

Ikväll klockan 19 gick starten för årets upplaga av Strandruset – ett motionslopp (som man ävan kan tävla i) som anordnas på orten varje år. Kommunen bjuder sina an...
Läs mer

Fiskeby Runtorp

Nu har jag äntligen prövat fisket i Runtorp, som ligger strax utanför Påryd endast 20-30 minuters bilfärd från mitt boende.  Med mig var Amir och vi möttes av...
Läs mer

Vi breddar bloggen lite till

Jag har aktiehandel som lite av en hobby. Jag hade en mkt lite pott pengar att handla med när jag började för ca tre år sedan. Det har gått både bra och dåligt. Jag...
Läs mer

Pistolen från rånet mot Lidl hittad

Två personer sitter anhållna efter gårdagens brutala rån mot Lidl på Boda. På onsdagskvällen slog två rånare till mot Lidl i Borås. En person i per...
Läs mer

Två anhållna för rånet mot Lidl

Vid lunchtid i dag öppnade Lidl igen efter rånet. Ett par timmar senare anhölls två misstänkta gärningsmän. På onsdagskvällen slog två rånare...
Läs mer

Hämtat från affären

Hittade den nya gigantiska flaskan från Brämhults på Willys. Sms kupong från deras utdelning gav juicen gratis.
Läs mer

Ca$h is king

Lagom till skivan och allt med studenten har vi haft utdelning med företaget. Fick dessutom en VD-bonus på 2 kronor. Det går bra nuuuu.
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar