fredag 24 maj 2013

Utdelning 2013-05-24

Biljetter avseende Kimono Pearl Solvalla fredag 24/5

Till alla som beställt biljetter! Biljetterna finns i fribiljettentrén, huvudingången på Solvalla. De finns i ett kuvert märkt “Kimono Pearl”. OBS. Inga biljetter vid Stallb...
Läs mer

Underbar tävlingsdag

Samtliga hästar felfria:) Mr fritzman klar till Falsterbo, Cara två felfria av två möjliga, champoluc gjorde en fantastisk 120 runda och första luckan i f-bo kvalet ifyllt oc...
Läs mer

Nedslaget i Falköping, Holmen klättrar i Div5Alingsås

Det tar 70 minuter att åka till Falköping från Alingsås och matchen som startar 18.00 känns plötsligt väldigt tidigt när vi blir lite försenade från...
Läs mer

UCC och UAS - Vad har hänt egentligen?

Nu skriver jag ett långt (men viktigt) inlägg. Det är så osannolikt att tankarna går till en saga. För min egen del har jag behov av att försöka sammanfa...
Läs mer

Svensk revansch på Island

I mars fick handbollsdamerna uppleva sina två första förluster mot Island. På fredagen kom revanschen då Sverige vann med 30–25 (17–13) i träningsturneringen i Göte...
Läs mer

ELITLOPPSEXTRA!!

Hej vänner, framför oss har vi årets höjdpunkt för de flesta av oss travintresserade. Denna helg avviker jag ifrån ordinarie dubbeltips och ger min syn på lite av v...
Läs mer

Petrobakken blir ... Lightstream Resources

Ny ticker i början på nästa vecka blir T.LTS. Jag firar detta genom att jag nu har halverat mitt innehav efter kanske snitt 5% på de sålda aktierna efter courtage i och med...
Läs mer

Svårt dilemma – hur löser man detta?

I morgon är det en högtidsdag i församlingen. Idag har vi smyckat kyrkan med röda rosor. Biblarna är iskrivna och framlagda för utdelning. Konfirmandernas redovisning ...
Läs mer

EgyptAir Business Class Kairo – Dubai

Lördag den 29:e December 2012 Morgonen gryr i Kairoförorten Heliopolis. Undertecknad stiger upp ur sängen kl 6.00 efter en kort natts sömn. Kairo kan på många vis b...
Läs mer

Skärpning, Toews!

Utvilad och återhämtad efter tre stressiga VM-veckor är det hög tid att blåsa liv i den här bloggen. Och vi startar mitt i det brinnande Stanley Cup-slutspelet som jag b...
Läs mer

Skatteflykt till Peru

Kammarrättsdom: Förfarandet i Peru-målet strider mot syftet med intern lagstiftning och skatteavtalet. Därmed är skatteflyktslagen tillämplig och ägaren beskattas s...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar