söndag 5 maj 2013

Utdelning 2013-05-05

3 points

Våran startelva och avbytarna (bildbrist) Jag är bara så glad. Min första match som jag fått starta på över en månad och jag får spela 90 minuter(hela ma...
Läs mer

Aros Marathon racestory

Och innan jag visste ordet av var vi i mål... -Nja inte riktigt kanske. Dagen började på sedvanligt vis med att Karin skulle upp före tuppen. Vi åt frukost, Oscar och tjej...
Läs mer

Ren vilja ett jäkla flow!

Tjohooo alla underbara! Nu sätter vi snart punkt för denna helg och vecka men jag ser framemot en ny härlig vecka! Dagarna bara tickar på och snart är det bal, student, stude...
Läs mer

Jämförelse mellan europeiska kraftbolag 2012

Så har det äntligen blivit dags för femårsjubileum av den årliga jämförelsen av europeiska kraftbolag som jag brukar bjuda på här på Aktiefokus! Tidi...
Läs mer

Datorfri och träningsfri helg

Hör och häpna - det händer faktiskt! Fast inte så ofta ;-) Efter avklarad arbetsdag i fredags städade vi upp hemma och packade in oss i bilen för att åka ner till...
Läs mer

Total Holmendominans i hemmapremiären mot IFK Örby

Så var det äntligen dags för hemmapremiär i Division 5 Borås och efter veckans bortapremiär i Division 5 Alingsås hade vi verkligen pratat om att ta till vara m22...
Läs mer

Travkonsulten 2012 – Mickes senaste alster

Redan i mars fick jag skickat till mig Mikael ”Travkonsulten” Sandlins senaste alster och visst ögnade jag igenom den redan de första dagarna, men det är först nu, som jag har haf...
Läs mer

Glad tjej! Igen

Idag var det ju KM i hoppning. Jag hade Asterix idag igen och han var jätte duktig. På framhoppningen så var han pigg. Sedan kom han i på banan blev han lite lugnare, så f2...
Läs mer

Speltips Söndag- Tidiga matcher uppdaterade

Två tidiga matcher idag. Isles-Pens (18.05) samt Minnesota-Chicago (21.05). Uppdaterat med spel på dessa två matcher nu. Spel på nattens matcher kommer senare ikväll. ——————...
Läs mer

Det lossnade och som det lossnade!

Tre mål framåt på sex matcher var naturligtvis ett alldeles för klent facit men nu lossnade målskyttet och det rejält. Med hela 5–1 besegrades jumbolaget Djurgården...
Läs mer

Första 3 poängaren

Efter 360 minuters spel och i match 4 kom äntligen årets första 3 poängare efter att vi under lördagen besegrade våra gäster från Örebro RYNNINGE IK med 2...
Läs mer

PSG – allt annat är ett stabilt lag

Festen kom av sig ordentligt på Parc des Princes i kväll. För vem hade räknat med annat än seger, följt av ett långt firande på Paris gator. Med 1–1 mot Valen...
Läs mer

Sundström, Böjen och spanska nöjen

För exakt två år sedan bestämde sig Humlan och hennes nyvaxade vän att de skulle fara till Barcelona för en återhämtande weekend. Historien om resan blev till...
Läs mer

Premiärrundan på Säters Golfklubb

Äntligen har golfbanan öppnat! Premiärspelade 18 hål i dag med J K Gick väl så där, ganska hårt och torrt på banan så även de klantigaste...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar