söndag 12 maj 2013

Utdelning 2013-05-12

God Morgon

Vaknade idag och insåg att mitt innehav hade ökat under natten med 2.20% i Japan fonden. Det innebär att jag har en ökning på totalt 12.42%. Det innebär att jag har tj...
Läs mer

I g#229;r kv#228;ll #229;kte vi ut p#229;hellip;

I går kväll åkte vi ut på djurspaning efter middagen (grillpremiär) Under dagen hade det regnat till och från men då var det soligt och fint. Vi stannade till vid...
Läs mer

Extra V75a med Jackpott Oslo

Efter gårdagens fantastiska utdelning på V75 är det extra utdelning i dag vilket säkert är trevligt för dom som sätter den,vi skall göra vårt bästa o...
Läs mer

Dubbeljackpot på Bjerke V75

Dubbeljackpot idag söndag på V75. Ingen utdelning igår på varken 5 eller 6 rätt och helt rätt att man stod över… Idag körs extra V75 på Bjerke i Oslo med...
Läs mer

Gräva guld - på aktiemarknaden

Även den som bygger upp sin egen utdelningsmaskin drabbas självklart av aktiekursernas upp- och nedgångar, men kan egentligen bortse från dem eftersom man ska investera långs...
Läs mer

Hur jävla svårt kan det va'...

..att få sju jävla rätt på ett travsystem? Igår hade vi endast tre rätt, det blir man ju inte så glad över. Fast frågan är om man blivit så glad...
Läs mer

Måndagsgrupp

Vi startar en liten grupp för barn 2-6 år. Fyra måndagar mellan kl 17.00 och 17.45 träffas vi tillsammans med förälder. Det blir hästpyssel, ponnyridning med en av...
Läs mer

Karin bedrogs på miljoninvestering

ALINGSÅS. Den 4 juli i år skulle Karin ha fått 250 000 kronor i utdelning på sin miljoninvestering. Men mannen som hon gjort affären med sitter just nu häktad av Uppsal...
Läs mer

Utdelning Atlas Copco

Sist av mina innehav att dela ut var Atlas Copco vilket skedde i början av veckan. Nu har jag ingen mer utdelning att vänta på om jag inte köper på mig mer bolag. Datum160...
Läs mer

Jetsetmänniskor väljer mat

Ingen har väl kunnat missa att lilla Karlskrona i veckan fick en liten, liten touch av Saint Tropez? Den 92 meter långa lyxyachten Mayan Queen gjorde ett stopp i världsarvsstaden. Skut...
Läs mer

Underbar Söndag!

Haft en riktigt bra Söndag, sovit gott under natten. La mej redan kl 21,00 igår, kände att jag behövde det. Och därför vaknade jag pigg idag, så det blev att g229...
Läs mer

Bragdmatch mot Malmö

Djurgården gjorde en bragdmatch och besegrade Malmö med 3-2 (1-2) trots att Daniel Amartey blev utvisad vid ställningen 1-2. Segermålet nickades in av Mattias Östberg i slutm...
Läs mer

Uppror till höger

Calle Stropp på dekis: Det känns som om Calle Str... f'låt Bildt trampade rejält i klaveret när han sin vana trogen inte hakade på det vanliga "rysskräck-s...
Läs mer

Wow vilken dag!

Ja som ni nu vet så har jag tävlat i gymnastikenOch först så hade vi matta och hopp sen skulle alla andraKöra. Sen var det pris-utdelning och vi fickSilver i båda hopp o...
Läs mer

AIK:s mittbackar hade det jobbigt

KALMAR.  AIK åkte till Kalmar med förhoppningen om att kunna rida på segervågen från matchen mot IFK Göteborg. Men det var ett aningen ängsligt AIK som klev in...
Läs mer

V75 Bjerke 12/5

Sent omsider… Gårdagens V75 på Solänget blev lite upp-och-ner. Jag, och många med mig, hade förväntningar om lite högre utdelning men istället bjöds vi p...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar