onsdag 22 maj 2013

Utdelning 2013-05-22

Bergandy - HF Olympia

På ett regnigt Norvalla IP tog division 6 nykomlingarna Bergandy emot HF Olympia. Trots många målchanser från HFO blev det bara 2-2 (2-1) och 1 poäng. Det var hemmalaget s...
Läs mer

I don't wanna wait anymore.

Hej!! Kom just på att jag faktiskt hade en blogg. Den går då inte så bra just nu! Jaja orkar inte sammanfatta allt som har hänt för det har inte hänt så mycket...
Läs mer

AltaGas utdelning

AltaGas har fått en bra start och idag skiljs utdelningen från aktien för första månatliga utdelningen sedan jag skrev om företaget. Utdelningen på 0.125 CAD per ak...
Läs mer

NALLE!

Vilken tur att vi inte tog skogsturen igår utan väntade till idag, för det gav utdelning. Jag sa redan vid middagen (köttfärssoppan blev för övrigt en besvikelse) a...
Läs mer

Människor är mjuka

Idag blev jag kallad cynisk. Förmodligen hade personen rätt, jag kan nämligen vara cynisk ibland. Ibland är jag också elitist. När dessa två egenskaper uppenbarar s...
Läs mer

Söndag och premiärturen

Då kom den äntligen! Dagen d! Båten var hämtad från 1852 och sjösatt under lördagen. Jag lyckades få med mig Bob den fiskande holländaren. Vi 22...
Läs mer

Olycksminut fällde Johansfors mot rejban

Det blev en spännande, tuff och kampfylld match när IF rejban från Växjö gästade Johansfors IP. Johansfors ledde en bit in andra halvlek med 2-1 med tappade matchen sen...
Läs mer

Fler utdelningsbolag till portföljen idag

Håller på att snitta in i gammal bekanting som faller för att moderbolaget bjudit ut aktier till rabatterad kurs. CVR Partners LP, ticker UAN:US är liksom RNF kvävebaserad ko...
Läs mer

Börsen fortsätter uppåt

Börsen fortsatte idag uppåt och köpsignalerna fortsätter också att komma. Idag fick jag köp signaler i Bilia (128 st) och SSAB (425 st). Genomförde köp enligt...
Läs mer

V86 Resultat Solvalla den 22 maj 2013

Rätt resultat från V86 22 maj 2013 hämtas idag från Solvalla travbana som står som värd för travet denna onsdagkväll och som bjuder på bra yttre föru...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar