torsdag 30 maj 2013

Utdelning 2013-05-30

Stress-PANIK-ångest-månad!

Blir inte mycket bloggande av då man lär ha fokus på annat.. såsom livet! ;)  Skall flytta om två veckor vilket innebär PACKA, städa, gå igenom allt jag ...
Läs mer

Ratos prospekt kring preferensaktierna

Prospektet för Ratos preferensaktier (C-aktier) finns i sin helhet här: Prospekt för Ratos preferensaktier Jag har sammanfattat det nedan. Teckningsperioden för en privatpe...
Läs mer

På travbanan....

... när jag var "liten" och fortfarande bodde nere i Småland, besökte min far och jag travbanan i Kalmar med jämna mellanrum. Hästar är vackra, vilda och kraf...
Läs mer

Stryktipset, Lördag, 1:e Juni, 2013

Jag går hårt på de lägre divisionerna Veckans stryktips är svårtippat som alltid med svenska matcher på kupongen. Jag väljer att spika i de lägre divisio...
Läs mer

Jag tror jag blir efter med hyran

Pengarna räcker inte   Vad ska jag göra? Det är så tråkigt så jag måste bjuda hem mina vänner på en riktig fest. OK, det kostar, men det tröst...
Läs mer

3 osvenska ord

Många gånger stöter jag på skillnader i kulturer, inte bara mellan olika länder utan lika ofta beroende på var i landet man befinner sig. Det finns någon sorts trad...
Läs mer

Fixa håret sen Stependium utdelning

...
Läs mer

Lite lomhörd....

I morse var en av småhussarna uppe tidigt och gjorde i ordning sin matlåda. Tre hundar stormade iväg när kylskåpet öppnades. Kvar i våra sängar låg Astrid...
Läs mer

I dag prisas “Kommentarsfält för alla”

I dag klockan 13 delas ett pris ut till vårt projekt med med 8 Sidor. Projektet är att göra ett kommentarsfält som ska vara lätt att förstå och använda. Malin...
Läs mer

5 tankegångar som hindrar framgång

Vissa människor lyckas alltid med vad de än tar sig till, ingen utmaning är för svår – möjligheterna lyser det i deras ögon! Dessa människors inställning...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar