tisdag 14 maj 2013

Utdelning 2013-05-14

collage

Hittade gamla tränings tidningar så bestämde mig för att göra ett collage. Det får igång träningen för mig, som pepp. Men jag är absolut inte fä...
Läs mer

Tre Kronor gjorde vad man skulle!

”Det var mycket prat runt bröderna Sedin och Alexander Edler inför deras återkomst till Tre Kronor och hur det var de som skulle frälsa det svenska landslaget. Inför Tre Kron...
Läs mer

Analys: Connecta

Näst på tur efter den här analysen av företaget Connecta så ska Cavotec, Kabe, Xano och Black Pearl analyseras. Jag skriver och publicerar alltid de analyser som ni läsa...
Läs mer

Kvartalsrapport PEAB

I avdelningen Mr Markets nyckfullhet, hamnar nog PEABs rapport från idag. Minskad vinst, försäljning och orderingång ledde till en uppgång i aktien på drygt 4.5%! Aktien...
Läs mer

uttag och insättningar.

först av allt: jag ber om ursäkt för den urdåliga stavningen i mitt förra inlägg. de är egentligen inte så att jag är så värst dålig p229...
Läs mer

Fröken duktig idag…

Det går om jag bara vill… Har hunnit med möte, jobb, utbildning samt all städning inför morgondagens fotografering. Lägenheten har nog aldrig varit så ren som den ä...
Läs mer

det är de små sakerna

en riktigt bra dag idag faktiskt. man kan kanske inte tro det på de tidigare inläggen, men faktiskt! jag hittade nyss ett mail i övrigtmappen på fejcet från en man f24...
Läs mer

Trailtisdag med t-shirts och AfterRun!

Det glamorösa livet som löparnördsVD började med att jag kånkade följande; ledarkläder västar, samt t-shirts tlll trailpaketet. Fasiken, man får sig...
Läs mer

Örebro SK gjorde Enköpingsbo till miljonär

Igår lämnade en spelare i Enköping in ett spel på Oddset Bomben på svenskaspel.se – vilket visade sig bli en riktig fullträff.  Med 720 807 extra kronor i potten va...
Läs mer

Aktieutdelningar

Det har trillat in en del aktieutdelningar i portföljen. Tänkte redovisa dessa här för att få en bra överblick och räkna ut "räntan" jag fått p...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar